Gå til innhold

Bukser\jeans med slank midje og god plass til lår :)


Anbefalte innlegg

Har det problemet at lårene og til en viss grad hoftene har blitt kraftigere etter at jeg begynte å trene styrke\sykle mye. Midja har derimot holdt seg slank. Dette fører til endel trøbbel når jeg skal handle bukser da de felste enten er for trange i lårene eller voldsomt vide i midja. Fant noen få som gikk an på H&M som het loose fit\relaxed fit eller noe, men utvalget var ikke akkurat voldsomt. Noen som vet om butikker\nettbutikker hvor de har et brukbart utvalg slike bukser som ikke koster alt for mye? :) 3-500 kroner er en grei pris, men enkelte aktuelle bukser ejg har funnet som nærmer seg 1000 kroner blir litt voldsomt. Komplett uinteressert i hvilket merke det er, komfort betyr alt ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må ha romslige bukser pga jobben min og må bl.a ha jobbltf, diverse nøkler etc i buksa så å kjøpe jeans som akkurat passer i håp om at de utvider seg er en dårlig plan, samt at jeg ikke kan fordra at buksene sitter tett. Var innom dressmann nylig og fant faktisk ikke en eneste bukse som ikke var som pølseskinn rundt lårene, betjeninga henviste meg til diverse andre butikker hvorav de fleste var så sykt dyre at det ble med tanken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...