Gå til innhold

Software til å hente ALL simkort inormasjon

Anbefalte innlegg

Kona har skiftet fra SE W550i til Nokia E71. Før vi byttet simkort kopierte vi all kontakt informasjon over til simkort. Problemet nå er at Nokia E71 finner ikke bursdagene som er lagt inn og fruen er usikker på om hun klarer å huske alle datoer :) Finnes det et program der man kan gå inn i simkortet via PC og hente all info?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Er bursdager og sånt lagret på selve simkortet under kontakter? eller i kalenderen.

Vis det er lagret i kalenderen tror jeg alt sånt blir lagret på mobilen sitt eget minne.

sim kort recovery

Kanskje dette programmet kan hjelpe bare googla "sim card recovery"

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Er bursdager og sånt lagret på selve simkortet under kontakter? eller i kalenderen.

Vis det er lagret i kalenderen tror jeg alt sånt blir lagret på mobilen sitt eget minne.

sim kort recovery

Kanskje dette programmet kan hjelpe bare googla "sim card recovery"

Mvh donnieakalefty

Usikker på hvor det var lagret på SE.

det programmet du linka til virket ikke (DownloadURL ikke funnet) men skal google litt og se om der ikke er noe gratis.....

Lenke til kommentar

Bursdager, notater og alt sånt, får man ikke lagret på SIM-kort. Kun telefonnummere, og noen få meldinger kan lagret på SIM. Og det blir fort problematisk når man bytter merke.

Må vel ha en eller annen synkroniserings tjeneste som støttes av begge telefonene...

Prøv og registrere deg på www.ZYB.com, det bruker jeg, men kun på kontaktene mine, i og med at jeg bytter telefon ca 1 gang i månden. Men kjenner ikke til hvor bra det synkroniserer kalenderen.

www.mobile-master.com ser også ut som kan gjøre jobben, men dette programmet er ikke gratis.

Endret av Dain Bramaged
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...