Mokko Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg har hatt litt problemer med nettet de siste dagene, og da jeg var mitt i et historie-brett i LittleBIGPlanet for 30 min siden, og nettilkoblingen forsvant, kom den vanlige meldingen om at den prøver å koble til igjen. Skjermen ser sånn ut: Hele PS3en har hengt seg. Musikken fra brettet spilles, meldingen om at PS3en har blitt koblet fra internett er fortsatt oppe i hjørnet, "Laster"-tegnet og Sackboyen som løper mitt på skjermen står helt stille. Det funker ikke å trykke på noen ting, heller ikke PS-knappen. Det jeg nå er redd for, er at om jeg restarter PS3en, så kan jeg miste all lagringsdata, noe jeg erfarte da jeg hadde omtrent samme problemet med LBP-betaen. Så, hva skal jeg gjøre..? Internett er tilbake, men PS3en henger fortsatt. Skal jeg bare vente, eller skal jeg restarte den når lyset som indikerer tilgang til HDD ikke lyser...? Jeg vil helst ikke miste all fremgangen i LittleBIGPlanet.. Endret 15. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis PS3en har hengt seg så må du jo bare restarte den. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Ok, får vel bare gjøre det, da... Ber til Gud! EDIT: Ja... Ja... JAAAAA! Alt funker som det skal Endret 15. november 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ber til Gud! EDIT: Ja... Ja... JAAAAA! Alt funker som det skal Devine Intervention Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå