EinarEriksen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Humor, norsk kjendisstoff og gravende journalistikk er det folk flest har funnet interessant. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) 4 - Som nummer fire på listen finner du Tone Damli Aaberges egen videoblogg, der hun snakker om hva som skjer i livet hennes - med kultur som hovedemne. LAL...så spennende folk er. Endret 15. november 2008 av b-real Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg er litt mer interessert i hvor populær tjenesten er. Hvor mange har lastet ned 60 minutes eller radioresepsjonen? Hvor stor prosentandel av de 40.000 podcastene ble lastet ned mer enn en gang? Sprer det seg gjevnt over eller er det stor pågang på noen få emner? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bortsett fra RR, var den lista ganske tam. Idol-Tone FFS! Og lydsporet fra 60 Minutes? ... Nei, her en en myyye bedre liste fra meg: "Tekzilla" "Systm" "The Revision3" "Internet Superstar" "The Digg Reel" "Hak5" "BlizzCast: The Official Blizzard Entertainment Podcast" "How I WoW - Stories of People Who Play World of Warcraft" "The Instance: World of Warcraft Podcast!" "ProjectLore" "WoW Radio : Casually Hardcore" "WoW Radio : WoW Insider Show" "WoW Radio : PUG" "BigRedKitty" "The Guild" "Women of Warcraft " "World of Warcast: A World of Warcraft Podcast" "Bastard Sons of Dialup" "TechCentric IPTV - DivX" "ExtraLife Radio, with Scott Johnson" "SModcast - Quick Stop Entertainment" "NRK P3 – Radioresepsjonen" "HD Trailers" "KLiKK" "Gamereactor TV Norge" Endret 15. november 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Nei, her en en myyye bedre liste fra meg: ... Bra tiltak Lenke til kommentar
Erik Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Giant Bombcast FTW!!! http://www.giantbomb.com/podcast/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg