galaxee Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 er denne du meter noe greie å stole på? se her www.csnorge.nu laster ned fra kazaa og du meter viser 248,2 kb/s ? men speeden på kazaa er 108???? du meter har ikke vist dette før klikka for den? ser på kor mye den laster ned ,så viser den at eg later ned 250 kb/s av en telenor 1024 (max 130) lastet ned fra kazaa på ca 100 og kjørte itavisen kazaa laå på 100 og testen viste 580kbit/s noen som kan forklare meg dette? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Ta og test på it-avisen sin speedometer. Edit: her er link: http://www.itavisen.no/speedometeret.html Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 ops sorry det skulle stå 100 på kazaa 0g 500 på itavisen men du meter skal ikke den være bra til å måle hastighet? Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 ops sorry det skulle stå 100 på kazaa 0g 50 på itavisen men du meter skal ikke den være bra til å måle hastighet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jo eg har hatt dumeter og den viste rett så... Da er du sikkert en heldig jævel som har den fete linjen fordi idiotene hos telenor har gjort en feil. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det kan også være at at du meter måler aktiviteten på nettverkskortet.. da vil eventuell kopiering mellom maskine i nettverk ha innvirkning, sier ikke at det er det men.. Tenkte bare jeg skulle nevne det.. ;P Det skjedde en gang på mi adsl linje fra telehor... jeg lå stabilt på 150 Kb/s varte ikke mer enn et par timer desverre.. Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 dette ser ut som oppfrdring til å hente pirat kopier over kazza. Min mening da men ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå