Civilix Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Sist vi hørte noe om SoZ skulle det komme ut i november, og så som vi er midt i november er jeg litt bekymret da vi ikke har hør noe mer spesifikk dato eller om noen utsettelse. Noen som har fulgt med bedre enn meg og hørt noe mer angående utgivelsesdato? Lenke til kommentar
nullet6 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 kommer ut 21. november i USA. Er ikke sikker på datoen i Europa, eller om den er den samme Lenke til kommentar
Nagel Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 kommer ut 21. november i USA. Er ikke sikker på datoen i Europa, eller om den er den samme Står 21. november på play.com også (UK). Med andre ord bør det være mulig å få tak i det i slutten av neste uke. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Da ser det endelig ut til at spillet er ute. Bestilte det fra cdon i dag. Håper det kommer i løpet av uka. Noen som allerede har fått det? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Venter på at det skal havne i postkassen Gleder meg sånn. For meg er Mask of the Betrayer det beste rollespillet siden Baldur's Gate 2. Og selv om Storm of Zehir ikke er i samme stil, håper jeg de i hvert fall har fått til den samme briljante historien og fantastiske stemningen som i MotB. Lenke til kommentar
Silmaril Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Vel ... De to tidligere Neverwinter Nights 2 utgivelsene skiller seg nok meget fra denne. Borte er de lange filmsekvensene, borte er tvangstrøya som holdt party-systemet med en jernhånd, for nå er det frihet som gjelder, friheten til selv å lage 4 karakterer, til å velge hvilke ekstra "hjelpere" du vil ha med deg ut over det, friheten til å gå hvor du vil når du vil, til å være merchant i tillegg til eventyrer om du ønsker det .... Og chat-systemet minner mer om det en fant i Neverwinter Nights 1 ... Herlig! Noen kommer nok til å savne party-dynamikken fra orginalspillet og den foregående expansionen, men jeg hever tommelen likevel. Friheten er endelig gitt tilbake til spilleren. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Det finnes en persistent world server som gjenskaper stedene fra spillet Baldur's Gate. Har noen prøvd den? Jeg har selv bare hørt om den, siden jeg ikke har fått tak enda i Mask of the Betrayer og denne utdivelsespakken er nødvendig for å logge seg på serveren. Edit: Jeg mottar gjerne tips om hvor jeg kan kjøpe MotB billig. Vanskelig å finne i det hele tatt. Endret 25. november 2008 av Khogn Lenke til kommentar
Anech Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Var og kjøpte det i går, men har ikke fått testet det enda... Gleder meg ekstremt til jeg får tid! Pureblood vriker som en ganske bra rase for rogues <3 Noen som vet om man kan få companions fra verdenen, eller alle sånne man lager selv? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Har bestilt fra play.com for £14.99, jeg. Har nok å spille for tiden, men kommer nok frem til Storm of Zehir etter hvert. Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Kjøpte det i dag, håper å få spillt det i morgen eller senest torsdag. Gleder meg! Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 spiller fremdeles NWN 1.. har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Anech Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Fått prøvd det litt, og må si at dere har noe å glede dere til <3 Main characteren min er min signature rogue, og det er ganske så gøy=P Fett å kunne bruke de andre i partyet i samtaler osv, selv om det jo er roguen min som kan snakke best for seg. Har ikke prøvd mye, men dersom det fortsetter som jeg tror, så er det ganske så bra (Y) -Anech Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Ute i butikkene nå. Lenke til kommentar
Anech Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Næææh, du tuller? =P Trodde vi som hadde kjøpt det hadde det fått det fra en noe suspekt mann på et mørkt hjørne. Ja! Han samme som selger hvit pulver! Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Næææh, du tuller? =PTrodde vi som hadde kjøpt det hadde det fått det fra en noe suspekt mann på et mørkt hjørne. Ja! Han samme som selger hvit pulver! Ingen nevner butikk og noen nevner bestilling over nett/mottak i posten, så jeg synes avklaringen om at spillet var tilgjengelig i butikk ikke var overflodig. Beklager om det var langt over grensen. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Næææh, du tuller? =PTrodde vi som hadde kjøpt det hadde det fått det fra en noe suspekt mann på et mørkt hjørne. Ja! Han samme som selger hvit pulver! Ingen nevner butikk og noen nevner bestilling over nett/mottak i posten, så jeg synes avklaringen om at spillet var tilgjengelig i butikk ikke var overflodig. Beklager om det var langt over grensen. Skjerpings neste gang!!111 Lenke til kommentar
Anech Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Haha, sorry Khogen =P Var på skolen, lite å gjøre, leste det... Hvorfor ikke svare? Xp Andre her som har testet spillet? i så fall, noen som har kommet et stykke? (etter sin egen målestok XP) Lenke til kommentar
Silmaril Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har spilt gjennom det ... snufs ... Hvorfor kan ikke det som er godt vare mye lenger? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Enderlig helg og tid til å spille Driver og installerer nå, regner med å komme gjennom det denne helgen, se om jeg ikke skriver noen få ord om hva jeg synes da EDIT: hva, 333MB stor patch er spillet spillbart uten denne? Endret 28. november 2008 av Civilix Lenke til kommentar
ExE Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Har ikke spilt igjennom MotB. Må jeg det for å forstå historien av SoZ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå