ole805 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei. Har et forferdelig iriterende problem. Når jeg kommer bortid caps lock samtidig som jeg spiller cs, så legger cs seg ned og når jeg klikker for å få det opp igjen så funker ingen knapper og skjermen er halvert. Har Vista. Har noen peiling på hva jeg kan gjøre ? Setter veldig stor pris på svar. Mvh Ole805 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har du programvare installert for tastaturet? Kan være det som indikerer på skjermen av caps lock er av eller på, det vil overstyre eit spel. Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Har du programvare installert for tastaturet? Kan være det som indikerer på skjermen av caps lock er av eller på, det vil overstyre eit spel. HAr bare tastaturet på laptopen, så tror nok det er instalert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Då må du finne og åpne programmet. Det ligg sikkert nede i systray. Sjå om du kan slå av ein sånn funksjon. Eventuelt slå av heile greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå