lokeland Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har nettopp overtatt dama mi sin gamle laptop, en HP Pavilion DV6000t. Da jeg skulle installere Windows XP på nytt oppsto et problem. Når jeg trykker ENTER for å komme til vinduet hvor man kan formatere, får jeg opp en beskjed om at Windows ikke finner noen installert harddisk. Det er jo bare tullball, for den funker helt fint og jeg får boota fra den. Er det noen som vet hva som skjer, og hvordan jeg kan fikse det på enklest mulig måte? Har forøvrig UBCD liggende hvis jeg skulle trenge den. Lenke til kommentar
innard Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Gå i recovery mode med install cd og skriv format C Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Må vente litt med å prøve det, for nå er maskinen i deler. Det høres ut som om noe er løst i harddisken. Er det normalt? Vurderer å prøve å kjøpe en ny. Lenke til kommentar
Torbjs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 du trenger sannsynligvis å laste inn drivere for sata-kontrolleren for at harddisken skal dukke opp i windows installasjonen. Kan gjøres ved å "slipstreame" en xp-cd for formålet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 det er jo recovery partisjoner på de maskinene der da. så du kan jo ta en recovery på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå