kilik_02 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei! Jeg fikk akkurat pcn tilbake etter feilsøking, og det var strømforsyninga som hadde tatt kvelden, og da kjøpte jeg en ny og byttet den. Nå fungere alt som det skal, eller nesten. Alt unntatt msn fungerer. Det nekter rett og slett å starte opp. Har prøvd å resinstalere/slette alle filer som har med msn å gjøre osv.. men det nekter å starte opp. Jeg finner det i "prosesser" men det starter ikke opp. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Prøvd og laste ned den aller nyeste versjonen av msn? Godta msn i brannmuren din vis du ikke har gjort dette, kan hende brannmuren sperrer msn fra og starte opp. Kommer msn ikonet opp ved siden av klokken din nede til høyre? Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Prøvd og laste ned den aller nyeste versjonen av msn? Godta msn i brannmuren din vis du ikke har gjort dette, kan hende brannmuren sperrer msn fra og starte opp. Kommer msn ikonet opp ved siden av klokken din nede til høyre? Mvh donnieakalefty Har prøvd å se i brannmuren men fant ikke noen blokerte programmer. Og nei msn ikonet kommer ikke opp nede til høyre Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 avslutt msn i prosseser og prøv og start pånytt. Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 avslutt msn i prosseser og prøv og start pånytt. har prøvd uten hell:/ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 then use another client ;P nei bruk pidgin da, eller emesene. funker bedre en wlm ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå