RasmusKRiis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Tok dette (som er mitt første macrobilde). Hva synes dere? Hva kan jeg gjøre får å få bildet bedre neste gang? Endret 15. november 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 pent, vett ikkje om eg kan komma med så mange forslag, eneste som reagerte på var at ikkje visste kor skulle fokusera. kor du ville lagt fokus? som det er nå så blir dratt mellom top høyre og midten Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Dette var absolutt et greit makro-bilde. Skarpheten er det ingen ting å si på, men derimot dybdeskarpheten. Ville kanskje kjørt med et høyere f-tall, slik at det bladet som stikker ut midt-nede, hadde ikke blitt så uklart, og dermed ikke så forstyrrende som det er nå. En annen ting kan være de svarte områdene oppe i bildet. Kanskje bildet hadde blitt bedre med å croppe vekk de. Men for all del, et bra bilde for å være første gang.. Lenke til kommentar
superbat Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Til å være det første macro bildet err dette bra. Det eneste jeg ser er at det er noen sorte flekker oppe i hjørnene som irriterer endel. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg syns bildet er ganske bra. Men med så tett crop, eller tett makro??, så syns jeg alt inni blomsten også skulle vært like skarpt. Det er jo også noe man har følelsen av å ha sett før, uten at jeg mener noe negativt med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå