Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gud sto i døra!

askldkalssda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen banka på døra i dag. Han var som en engel! Det lyste fra han i det øyeblikket han sa: dere skal få fiber. Jeg kjente det rant en tåre neddover kinnet mitt!

Takk Gud!

TAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!

gleder meg på dine vegne.. vi fikk et brev... kansje han var opptatt?

Lenke til kommentar
Sikker på du ikke har blitt lurt, Game-master? :ermm:

Farten på bildet ditt er jo cirka farten man får om man sitter på ei 10/10mbit linje.

Mulig det er serveren i stockholm som begrenser ham da. Får 12162kb/12459kb mot server i oslo, ca samme resultat som game-master mot stockholm serveren... sitter på 10/10mbit.

Lenke til kommentar

vi skal gå fra vår billige løsning på 2000 ned til 11000 ned, uten å betale en krone ekstra i måneden :) det er jo fint..

edit: glemte vist kbps. tenkte jeg kunne presisere at det er det det er snakk om.. ikke kameler eller elefanter.. (som vi lærte på barneskolen)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Sikker på du ikke har blitt lurt, Game-master? :ermm:

Farten på bildet ditt er jo cirka farten man får om man sitter på ei 10/10mbit linje.

ja jeg ble lurt av bredbandsbolaget. jeg ringte og klaget på det og de ordnet det rask. de gjorde noe feil da jeg flyttet. hadde 10mbit i 3 månder nå før jeg oppdaget dette. de lovet også meg en kompensasjon for de 3 måndene.

takk for at du sier ifra XD

370513311.png

Lenke til kommentar
Han delte ut 5000 brød til 5 mennesker.

Han gikk på vannet og sklei og slo skallen sin. Hadde vært en kraftig frostnatt den natta.

Det viste seg faktisk at han aldri gikk på vannet, men ved siden av. Det var en feil tolkning av ord sammensettningen når de oversatte bibelen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...