Thlom Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 kjøtt - jeg vil bli som jesus Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Jeg får vel gjette på din, da: kjøtt - kloning Denne: She had something to confess to But you don’t have the time so Look the other way You will wait until it's over To reveal what you’d never shown her Too little much too late Too long trying to resist it You’ve just gone and missed it It's escaped your world Can you see that I am needing Begging for so much more Than you could ever give And I don’t want you to adore me Don’t want you to ignore me When it pleases you And I’ll do it on my own I have played in every toilet But you still want to spoil it To prove I’ve made a big mistake Too long trying to resist it You’ve just gone and missed it It's escaped your world Can you see that I am needing Begging for so much more Than you could ever give And I don’t want you to adore me Don’t want you to ignore me When it pleases you And I’ll do it on my own I’ll do it on my own Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva med denne da? cop top he says I'm gonna win big choose not a life of immitation Distant cousin to the reservation defunkt the pistol that you pay for this punk the feeling that you stay for in time I want to be your best friend eastside love is living on the westend Knock out but boy you better come to don't die you know the truth is some do go write your message on the pavement burining so bright I wonder what the wave meant White heat is screaming in the jungle Complete the motion if you stumble go ask the dust for any answers Come back strong with 50 belly dancers Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Intel Pentium 4 1,6 Ghz, 256 kB cache, 400 MHz FSB 768 MB RDRAM (Ingen andre tør å ha RDRAM) Nvidia GeForce 3 Ti 500 240/516 60 GB WD+120GB WD 8MB Liteon 24102M brenner Turtle Beach Santa Cruz lydkort Søppelbøttemod (Floppy ) Windows XP Det var no en inni helvete så lang signatur du skulle ha, da. Kan du ikke fjerne noen linjer, og kanskje redusere skriften din et par hakk? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ok. Her er min nye! ____________ Mine spec: Intel Pentium 4 2.4 @ 2.8 GHz, 512kB cache, 533 MHz FSB 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia Geforce 2 80 GB WDC SE 8 MB cache + 120 GB SB V 8 MB cache Lite-on brenner 48x Lydkort integrert på MSI MAX-2 BFISR med Bluetooth, Firewire og USB2.0 Gigabit-nettverkskort Hjerneskademod ( ) Windows 2000 pro Server spec: Intel Pentium 2 266 MHz @ 266 MHz 128 MB SDRAM (fordi det var det beste på den tiden ) Skjermkort med 2 MB ram 15 GB harddisk (Det og var bra ) Ingen brenner. Heller ikke lydkort Hovedkort er så gammelt at jeg tviler på at det har noe navn 100 mbit nettverkskort 3com Kulemod ( :D ) Windows 2000 advanced server Lillebror sine spec: Intel Pentium 4 2.0GHz 512 MB SD-Ram NVidia Geforce 3 80 GB IBM harddisk Compaq-brenner Lydkort integrert på hovedkortet Vet ikke hvilket hovedkort han har 100 mbit on-board LAN Ikkemod ( ) Windows XP Home Storebrors spec: AMD Athlon 1.4 GHz 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia GeForce 4 80 GB WDC 2 MB cache CD-brenner Onboard audio 10 MBit LAN 3com combo pci Ikkemod det heller ( ) Windows XP pro Pappas spec: Intel Pentium 3 733 MHz 256 MB SDRam (Fordi det holder i massevis) Onboard video 15 GB WD Ikke cd-brenner Onboard audio 100 MBit nettverkskort Litt moddet ( ) Windows 2000 pro Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Nei. Jo. og jo, ingen _gidder_ å ha rdram fordi det er dyrt og teit. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jeg liker min signatur, jeg. ____________ Mine spec: Intel Pentium 4 2.4 @ 2.8 GHz, 512kB cache, 533 MHz FSB 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia Geforce 2 80 GB WDC SE 8 MB cache + 120 GB SB V 8 MB cache Lite-on brenner 48x Lydkort integrert på MSI MAX-2 BFISR med Bluetooth, Firewire og USB2.0 Gigabit-nettverkskort Hjerneskademod ( ) Windows 2000 pro Server spec: Intel Pentium 2 266 MHz @ 266 MHz 128 MB SDRAM (fordi det var det beste på den tiden ) Skjermkort med 2 MB ram 15 GB harddisk (Det og var bra ) Ingen brenner. Heller ikke lydkort Hovedkort er så gammelt at jeg tviler på at det har noe navn 100 mbit nettverkskort 3com Kulemod ( :D ) Windows 2000 advanced server Lillebror sine spec: Intel Pentium 4 2.0GHz 512 MB SD-Ram NVidia Geforce 3 80 GB IBM harddisk Compaq-brenner Lydkort integrert på hovedkortet Vet ikke hvilket hovedkort han har 100 mbit on-board LAN Ikkemod ( ) Windows XP Home Storebrors spec: AMD Athlon 1.4 GHz 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia GeForce 4 80 GB WDC 2 MB cache CD-brenner Onboard audio 10 MBit LAN 3com combo pci Ikkemod det heller ( ) Windows XP pro Pappas spec: Intel Pentium 3 733 MHz 256 MB SDRam (Fordi det holder i massevis) Onboard video 15 GB WD Ikke cd-brenner Onboard audio 100 MBit nettverkskort Litt moddet ( ) Windows 2000 pro Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 "ååå, det er så spennende å lese om all den "leet`e" hardwaren din" Lenke til kommentar
Mortal Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 She had something to confess to But you don’t have the time so Look the other way You will wait until it's over To reveal what you’d never shown her Too little much too late ..... Muse - Muscle Museum Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Ok. Her er min nye!____________ Mine spec: Intel Pentium 4 2.4 @ 2.8 GHz, 512kB cache, 533 MHz FSB 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia Geforce 2 80 GB WDC SE 8 MB cache + 120 GB SB V 8 MB cache Lite-on brenner 48x Lydkort integrert på MSI MAX-2 BFISR med Bluetooth, Firewire og USB2.0 Gigabit-nettverkskort Hjerneskademod ( ) Windows 2000 pro Server spec: Intel Pentium 2 266 MHz @ 266 MHz 128 MB SDRAM (fordi det var det beste på den tiden ) Skjermkort med 2 MB ram 15 GB harddisk (Det og var bra ) Ingen brenner. Heller ikke lydkort Hovedkort er så gammelt at jeg tviler på at det har noe navn 100 mbit nettverkskort 3com Kulemod ( :D ) Windows 2000 advanced server Lillebror sine spec: Intel Pentium 4 2.0GHz 512 MB SD-Ram NVidia Geforce 3 80 GB IBM harddisk Compaq-brenner Lydkort integrert på hovedkortet Vet ikke hvilket hovedkort han har 100 mbit on-board LAN Ikkemod ( ) Windows XP Home Storebrors spec: AMD Athlon 1.4 GHz 512 MB DDR-RAM (Fordi det er det beste ) Nvidia GeForce 4 80 GB WDC 2 MB cache CD-brenner Onboard audio 10 MBit LAN 3com combo pci Ikkemod det heller ( ) Windows XP pro Pappas spec: Intel Pentium 3 733 MHz 256 MB SDRam (Fordi det holder i massevis) Onboard video 15 GB WD Ikke cd-brenner Onboard audio 100 MBit nettverkskort Litt moddet ( ) Windows 2000 pro Nice one, keep it. Hadde elsket tråder som du hadde svart i Jimmy (måtte bare ha lest de for å se den lange siggen) (eller????) Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hmmm...se om noen gjetter denne: Hvilken sang er teksten i siggen min fra? Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 En ny sang Finished with my woman 'cause she couldn't help me with my mind people think I'm insane because I am frowning all the time All day long I think of things but nothing seems to satisfy Think I'll lose my mind if I don't find something to pacify Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Og en annen! I never knew that a kid like me Could take his mic around the world and flash the big S.D. And rock the masses, from Madrid to Calabassas Tijuana, Mexico, bootleg demos in Tokyo They know me though, ‘cause I be puttin’ in work Commit my life to rebirth, well respected, ‘cause that’s my word I’m sure you heard, about a new sound going around She might have left my hood, but she was born in my town Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Første er lett, Black Sabbath - Paranoid..andre veit jeg ikke...*tenke* Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Stemmer med Black Sabbath! Er egentlig ikke så vanskelig den siste heller! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hvis noen svarer feil eller bruker mer enn 5 min på og svare på denne, da blir jeg skuffa! Take a look to the sky just before you die It is the last time you will Blackened roar massive roar fills the crumbling sky Shattered goal fills his soul with a ruthless cry Stranger now, are his eyes, to this mystery He hears the silence so loud Crack of dawn, all is gone except the will to be Now the will see what will be, blinded eyes to see Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Metallica - For Whom The Bell Tolls (bommert!) She came to me one morning, one lonely Sunday morning, her long hair flowing in the mid-winter wind. I know not how she found me, for in darkness I was walking, and destruction lay around me from a fight I could not win. Gammal klassiker Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Denne også da Lett.. How can we dance when our earth is turning How do we sleep while our beds are burning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå