Spill&Dill Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) mistet internett for noen timer tidligere i dag og nå kommer jeg ikke på LIVE. Ps3 er koblet opp til DLINK 635 router og den funker 100%....samme med pc.Begge wireless. xbox er koblet opp til router med kabel.Test connection option viser ok på alle tester frem til Xbox LIVE = failed. IP settings osv er satt til automatisk Noen forslag til hva jeg kan prøve? Endret 15. november 2008 av Spill&Dill Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 mistet internett for noen timer tidligere i dag og nå kommer jeg ikke på LIVE.Ps3 er koblet opp til DLINK 635 router og den funker 100%....samme med pc.Begge wireless. xbox er koblet opp til router med kabel.Test connection option viser ok på alle tester frem til Xbox LIVE = failed. IP settings osv er satt til automatisk Noen forslag til hva jeg kan prøve? Trykk på more info på xbox live som feila, sjekk om du er banna. Lenke til kommentar
Spill&Dill Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 mistet internett for noen timer tidligere i dag og nå kommer jeg ikke på LIVE.Ps3 er koblet opp til DLINK 635 router og den funker 100%....samme med pc.Begge wireless. xbox er koblet opp til router med kabel.Test connection option viser ok på alle tester frem til Xbox LIVE = failed. IP settings osv er satt til automatisk Noen forslag til hva jeg kan prøve? Trykk på more info på xbox live som feila, sjekk om du er banna. er ikke banna så det er noe annet feil Lenke til kommentar
d3x Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har samme problemet, dvs får ikke kobla til og det eneste som feiler er XBOX Live tilkobling. Har ikke hatt noe problemer med ISP i dag, og linkene under får meg til å tenke at jeg bare hiver på en film eller finner på noe vettugt å gjøre siden det er lørdag http://majornelson.com/archive/2008/11/14/...spx?PageIndex=6 http://support.xbox.com/support/en/us/xbox...xboxstatus.aspx Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har akkurat det samme problemet. Får følgende koder: W: 0000-000B X: 0000-F001 Y: 30A8-4840 Z: 0000-0000 Helt ny boks, har kun spilt Fable 2 og Fable Pub Games på den... Alt fungerer utmerket men får feil på XBOX Live. Har prøvd å legge boks i DMZ uten at det hjalp noe stort... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 In the past few hours, the Xbox Operations Center noticed that a large number of members were disconnected from Xbox LIVE, some more than once. Our Engineering teams are actively working to determine the root cause of this issue and to prevent it from happening again. If you are disconnected, you should be able to reconnect after a few minutes. Thanks for your patience as we work quickly to solve the issue. Update: I’ve learned that these issues have been resolved. Thanks for your patience. Update: From reading comments, I see that some folks are still having issues. The Operations center is investigating. Update: If you are having issues, I suggest you contact support. At this point LIVE members should have no problem connecting and staying connected to LIVE. Update: We’re noticing a few members are still having issues. We’re investigating. Thanks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå