Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Få solgt HD kameraer?

digernes

Anbefalte innlegg

Hei , for ca. en måneds tid siden tok jeg å importerte 2 stk. Digilife 1080P Hd kameraer fra Kina.

Har lagt ut annonser for ca. 3-4 uker siden og får ingen henvendelser..!

Prisen er jo grei : 2000 Kr - Inkl. 4GB SDHC. På bruktmarked står det 2200 , får ikke skifta til 2000.

Har lagt ut annonse på bruktmarked.no , Finn.no og en del andre sider , og jeg hadde egentlig forventa at de skulle bli solgt nokså kjappt.

Link til Anonnse:

## link fjernet av modedator ##

Noen som kan gi meg noen tips til lettere å få solgt disse kameraene , sider jeg evt. kan legge ut annonser på , forandre på annonsen , etc!

Haster litt egentlig!

Takker for svar! :)

Endret av datating
Fjernet link
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
prøv å få med hvorfor det er bedre enn vanlig sd kamera. og hvor lettvint det er å bruke.

Skal ta å skrive om litt ja , prøve å få fram at Videokameraet er lettvint , hvor enkelt det er å bruke , å hvorfor du skal kjøpe akkurat det kameraet.

Lenke til kommentar

Bildenes kvalitet, samt at annonsen ser ut til å være skrevet av en støvsugerselger/sånn fjott som står å selger stekespader på martnan i Trondheim.

I tillegg, man kjøper ikke kinamport til 2000 kroner. Du har jo overhodet ingen kunnskap om kvaliteten på produktet. Jeg tipper at du får kraftige problemer med å selge til den prisen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bildenes kvalitet, samt at annonsen ser ut til å være skrevet av en støvsugerselger/sånn fjott som står å selger stekespader på martnan i Trondheim.

I tillegg, man kjøper ikke kinamport til 2000 kroner. Du har jo overhodet ingen kunnskap om kvaliteten på produktet. Jeg tipper at du får kraftige problemer med å selge til den prisen.

Man kjøper ihvertfall ikke kinaimport til 2000 kroner når man kan kjøpe på nettet selv for en tusenlapp.

Lenke til kommentar

Stryk "Selgest Råbillig!! førstemann til mølla!" og "VÆR RASK , SELGEST RÅBILLIG!!", virker useriøst.

Og hvor anerkjent er egentlig det merket? Finner ikke Digilife i prisguiden til verken Hardware.no eller kelkoo.no.

Lenke til kommentar

shit in -> shit out.

Det du selger er noe folk i målgruppen vet at er "jalla" De som kikker på hd kameraer går nok for anerkjente merker.

Skal du få solgt det så vent til konfirmasjons tiden da er det mange nyrike "dumme" fjortenåringer som skal svi av noen kroner på tull.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...