Gå til innhold

Få solgt HD kameraer?

digernes

Anbefalte innlegg

Hei , for ca. en måneds tid siden tok jeg å importerte 2 stk. Digilife 1080P Hd kameraer fra Kina.

Har lagt ut annonser for ca. 3-4 uker siden og får ingen henvendelser..!

Prisen er jo grei : 2000 Kr - Inkl. 4GB SDHC. På bruktmarked står det 2200 , får ikke skifta til 2000.

Har lagt ut annonse på bruktmarked.no , Finn.no og en del andre sider , og jeg hadde egentlig forventa at de skulle bli solgt nokså kjappt.

Link til Anonnse:

## link fjernet av modedator ##

Noen som kan gi meg noen tips til lettere å få solgt disse kameraene , sider jeg evt. kan legge ut annonser på , forandre på annonsen , etc!

Haster litt egentlig!

Takker for svar! :)

Endret av datating
Fjernet link
Videoannonse
Annonse

Bildenes kvalitet, samt at annonsen ser ut til å være skrevet av en støvsugerselger/sånn fjott som står å selger stekespader på martnan i Trondheim.

I tillegg, man kjøper ikke kinamport til 2000 kroner. Du har jo overhodet ingen kunnskap om kvaliteten på produktet. Jeg tipper at du får kraftige problemer med å selge til den prisen.

• 1 måned senere...
Bildenes kvalitet, samt at annonsen ser ut til å være skrevet av en støvsugerselger/sånn fjott som står å selger stekespader på martnan i Trondheim.

I tillegg, man kjøper ikke kinamport til 2000 kroner. Du har jo overhodet ingen kunnskap om kvaliteten på produktet. Jeg tipper at du får kraftige problemer med å selge til den prisen.

Man kjøper ihvertfall ikke kinaimport til 2000 kroner når man kan kjøpe på nettet selv for en tusenlapp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...