Stein E Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Kort bakgrunnshistorie : Oppsett: P4 2.4b (uklokket m/1,525 Volt) (signaturen er før bytte av kjøler) Asus P4G8X Deluxe Begynte naturligvis med en Boxed intel P4 kjøler, med denne hadde jeg okay temperatur .. om jeg husker riktig ca 35 ved idle, og litt over 40 load. Men når jeg i dag installerte min nye Swiftech MCX4000b sammen med en 80x80mm Enermax justerbar vifte fikk jeg plutselig skyhøye temperaturer. Det er forresten brukt Artic Silver 3 mellom kjøler og cpu. Temperaturene nå er som følger : Idle med Enermax på fullt trøkk : 45 grader Idle med Enermax på minimum : ca 60 grader Har ikke engang testet med max belastning. Noen som har noen ide til hvorfor dette skjer ??? Kan det være pga av Artic Silver's innkjøringstid ? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Idle på 60 høres voldsomt ut da. Jeg tror jeg ville demontert og remontert(!) kjøleren, det må være noe kluss med kontakten mellom kjøleblokk og CPU. Lenke til kommentar
Stein E Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Sukk... På'n igjen .. håpet jeg var ferdig for dagen jeg, men neida.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå