bekkelund Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 En vanlig feil når man monterer pc. Det er at man setter floppy kabelen feil vei :oops: samme problemet hadde jeg og. endte med at jeg fjerna floppy'n, trenger det jo egentlig ikke. Lenke til kommentar
Jibril Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 kan bekrefte det ene tipset som var nevnt tidligere i tråden: montér CPU og RAM men HK ligger på bordet... jeg gjorde ikke det... forferdelig kronglete... pluss at det var i et alt for lite q-tec kabinett... vanskelig! det å montere resten går greit, men som sagt; montér CPu og RAM mens hk ligger på bordet... var stress å få festa socket'en mens hk var skrudd fast i metallplata i kabinettet Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 kan bekrefte det ene tipset som var nevnt tidligere i tråden: montér CPU og RAM men HK ligger på bordet... jeg gjorde ikke det... forferdelig kronglete... pluss at det var i et alt for lite q-tec kabinett... vanskelig! det å montere resten går greit, men som sagt; montér CPu og RAM mens hk ligger på bordet... var stress å få festa socket'en mens hk var skrudd fast i metallplata i kabinettet Man sier jo at man bør kjøpe hovedkort, prosessor og ram samtidig da nettopp av nevne årsak Lenke til kommentar
Patience Skrevet 4. april 2003 Forfatter Del Skrevet 4. april 2003 ..må le! Denne topicen var het.. helt til den kom på to sider og folk ikke gidda å bla ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå