Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Trur nok det er dèt han mener. Men ikke vet jeg :/ BTW: Jeg bare spilte totalt noob og latet som jeg ikke skjønte noe, derfor: "PLZ DONT BAN ME:(((" Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Keyclone kan ikke gjøre noe som strider mot EULA eller ToS, sikkert misinformed GM. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Ja, det kan være greit å ha en link klar for å gi slike GM's slik at de ikke overreagerer. "As has been made abundantly clear, multiboxing is not in violation of our policies. If you feel multiboxing should be prohibited please feel free to visit the Suggestions Forum. http://www.dual-boxing.com/wiki/index.php/GM_Conversations Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) hvorfor funker ikke ''multiboxing linktang''? linken altså Endret 16. januar 2009 av ezkoo125 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Hvilken link? Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Addons multi-boxer den linken. BTw må man kjøpe keyclone? ;s Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Multiboxing er fullstendig lovlig. Du skulle heller ha slengt det i trynet hans i stedet for å virke noob :/ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Greier ikke helt å forstå meg på multiboxing, hva er det gøye med å løpe rundt med feks 3-4 shamans eller samme hvilken klasse. Er det for å lvl de opp for å så selge de elns :s (hoste*hoste*) Ser liksom ikke helt poenge med å ha mange av en og samme klasse. Er kanskje helt på bærtur nå men men. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Timebetalingen er jo litt for dårlig til å selge karakterer.. Poenget med å multiboxe er at du blir veldig mye sterkere, selv om noen spiller 24/7 og har de beste items som tenkes kan så er han likevel død på 1-2 sekunder. Jeg sitter med en burst-skade på 35-40000 skade på 1-2 sekunder (mot én target). Dette kommer til å stige etterhvert som jeg samler bedre items (bruker 8/8 frostsavage for øyeblikket). Samtidig kan du grinde veldig effektivt også, samle inn mye gull og booste fort i instancer. Endret 18. januar 2009 av Pycnopodia Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Ok, kan forstå det når du sier det slik. Har selv truffet på 5 shamans som bare wtfpwnomfg meg på sekunde jeg såg de... Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Noen naturlig forklaring på hvorfor linken i første post ikke funker? den Multi-boxer linken? Edit: octopus linken funker heller ikke :s Endret 27. januar 2009 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå