TheMatrix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 syndt at erfarne postere ikke kan utestenge n00bs.... Neida Forslag: Alle med 1000+ poster får et spamme gebyr på 230,- pr. måned. He he he Lenke til kommentar
pskard Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Stenger denne tråden nå da den ikke har noen relevans lengre, men har blitt til en "kjefte på PIIIpower"-tråd. Slike tråder vil vi ikke ha her. Dersom dere er veldig uenige i det så si i fra... Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Det fine med å ha moderatorstatus, er at jeg kan svare på stengte innlegg... Jeg har tatt dette opp med PIIIpower, og skal forsøke å være litt rundere i kantene som moderator - tenke litt mer på hva jeg skriver, og kanskje ikke være så direkte som jeg har for vane. Jeg er direkte av natur - jeg sier ting slik de er, noe som dessverre kan medføre at jeg tråkker folk på tærne av og til. Jeg lover å forsøke å skjerpe meg på det feltet - jeg ønsker jo ikke å være "stjernebitch", slik jeg antar jeg kan bli oppfattet som til tider. Uansett - jeg minner på om at slikt som dette skal tas opp med den det gjelder. Jeg for min del har _aldri_ påstått i fullt alvor at jeg er feilfri, så feedback er bra for meg også. Men jeg gidder IKKE å høre på folk som sutrer og kjefter uten å komme med noe konstruktivt. To put it this way: Har du gode nok argumenter, og framlegger dem på en saklig måte - da kan du få meg til å innrømme at jeg er tulling; i alle fall sett fra det ståstedet du har. Men kaller du meg en tulling uten å forklare meg hvorfor jeg er det - da blir jeg moderatornazi med en gang... Hævv a nais dei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg