PIIIpower Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 ok, jeg bare lurer; kan Hw.no lage en poll (siden vi ikke kan det lenger) over om vi vil ha Yummy i HW forumet eller ikke. Dette gjelder HW delen, ikke OK. Jeg forstår at dere kansje ikke vil det, men all forbedring er jo til nettverket og til sist dere eget beste (no users, no job). Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har forståelse for at du vil ha dette, men selv har jeg ennå tiltro til Yummy, det er tross alt menneskelig å gjøre feil og drite seg ut uansett om det er offentlig eller ikke. Folk tar dette litt for alvorlig og det er en del av grunnen til at saken ble verre. Men nå er det over, la det gå og begrav minnene slik at man ikke får gravet dem opp igjen. Lenge leve hw.no/ok.no/ocshoot.no i lykke og samvære! Lenke til kommentar
Osram Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Noen som ser litt for mye på Big Brother om dagen....? Vil du ha Yummy ring 829 xx xxx, vil du ikke ha Yummy... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Syns han går helt etter reglene som er satt med tanke på hans verk som moderator på dette forumet. Kan du gi noen spesifikke linker som kan forklare din mening? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har forståelse for at du vil ha dette, men selv har jeg ennå tiltro til Yummy, det er tross alt menneskelig å gjøre feil og drite seg ut uansett om det er offentlig eller ikke. Folk tar dette litt for alvorlig og det er en del av grunnen til at saken ble verre. Men nå er det over, la det gå og begrav minnene slik at man ikke får gravet dem opp igjen. Lenge leve hw.no/ok.no/ocshoot.no i lykke og samvære! -------------------------------------------------------------------------------- å, ikke missforstå. Dette har INGENTING med ocshoot å gjøre. Det er min missnøye med yummy som MODERATOR i forumet til HW.NO jeg ønsker å se om andre deler. IKKE arbeidet hans i OK.NO eller andre ting han opptar seg med. (<-dette er litt viktig da.) Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 Basus: Det er holdning hans som jeg mener ikke hører hjemme her. Men det var ikke dette tråden var til for. Send en pm hvis du vil vite mer. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 kan du isåfall fortelle oss hva det gjelder? gi oss eksempler osv... Rett og slett: HVA har yummy gjort ettersom du ikke vil ha han her? han er faktisk en meget god moderatør som får ting gjort, bare så det er sagt. og NEI det vil ikke bli noen poll på dette Lenke til kommentar
Osram Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Så du mener at vi skal ha en avstemning om vi skal ha Yummy eller ikke fordi du er misfornøyd med holdningene hans, men du vil ikke si noe om hva det er som er galt med holdningene hans? Dette høres fornuftig ut... Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg deler ikke ditt syn. Hva galt har yummy gjort som moderator her i forumet? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 og NEI det vil ikke bli noen poll på dette spørsmålet var rettet til HW.NO, ikke sc.no ... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 skjønner du ikke at dette er et felles forum for alle sidene? akkurat nå synes jeg du virker utrolig frekk og ute etter bråk... det burde jo være ganske logisk uansett hvem som sier det at det ikke vil bli noen poll på dette. Jeg kan GARANTERE at det ikke blir noen poll på dette, og har du et problem med det, eller ikke stoler på meg så får du ta det opp med noen andre du kanskje mener har mer de skulle ha sagt om dette. btw jeg har en mistanke om at dette dreier seg om hevn for en advarsel eller lignende? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 skjønner du ikke at dette er et felles forum for alle sidene? akkurat nå synes jeg du virker utrolig frekk og ute etter bråk... det burde jo være ganske logisk uansett hvem som sier det at det ikke vil bli noen poll på dette. btw jeg har en mistanke om at dette dreier seg om hevn for en advarsel eller lignende? Åneidu, ikke gå der! Personliger uoverenstemmelser tar jeg ikke offentlig lenger. SPESSIELT ikke uten å opplyse om hva saken gjelder. (søk på nicket mitt du) MEN, mener du at du snakker på hw.no sine vegne må jeg bare takke for svaret. Case closed og sperr tråden. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Snakker ikke på vegne av HW.no på noen som helst måte. Jeg snakker som moderatør og administrator på vegne av forumet. Å skape lynsjestemning på den måten du ville er en gammel taktikk som var populær i middelalderen og trodde vi var litt forbi det stadiet nå. Heksejakt o.l. er ikke vår strategi da det gjelder å drive forumet. Vi vil ikke henge ut noen på den måten, hverken moderatører eller vanlige brukere. Hvis du har noe saklig å klage på da det gjelder en moderatør bør du først og fremst da det opp med den det gjelder, men hvis du ikke tror det hjelper får du ta det opp med en annen moderatør, men du bør komme med litt bedre grunnlag enn du har kommet med i denne tråden her. Hvis du holder igjen noe du ikke nevnte her så bør du kanskje si ifra til en moderatør, men hvis grunnlaget ditt for klagen var "vi vil ikke ha han som moderatør" slik som du skrev så vil du ikke bli tatt seriøst. Håper du nå forstår hvorfor jeg blir litt irritert, og jeg håper også at hvis det ligger noe mer i det du sier at du faktisk sier ifra. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 ok, jeg bare lurer; kan Hw.no lage en poll (siden vi ikke kan det lenger) over om vi vil ha Yummy i HW forumet eller ikke. Dette gjelder HW delen, ikke OK. Jeg forstår at dere kansje ikke vil det, men all forbedring er jo til nettverket og til sist dere eget beste (no users, no job). Når du skriver slikt er det stor fare for å "få en over kjeften" Send meg en e-post (polls kommer vi aldri til å bruke til slikt) der du begrunner hvorfor Vidar (eller en annen moderator for den skyld) ikke skal få moderere HW sin del av forumet. Om det er meg du mener har gjort noe galt så send det til en av de andre moderatorene. Send CC til moderatoren det gjelder. Begrunnelsen bør være basert på hva moderatoren har gjort "feil" i henhold til de gjeldende retningslinjer. Hva du synes om retningslinjene er selvsagt en annen diskusjon og har ikke noe med utøvelsen å gjøre. E-posten min er peroivind [a] hardware.no. PS: Du _vet_ at slikt skal tas opp med moderatorer DIREKTE og ikke på forumet. Vær så snill å respekter det fremover. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Når du skriver slikt er det stor fare for å "få en over kjeften" Jeg måtte bare vise at jeg viste hva jeg gikk til. Tråden var ikke ment som en hat tråd til Yummy moderator. Begrunnelsen bør være basert på hva moderatoren har gjort "feil" i henhold til de gjeldende retningslinjer. Hva du synes om retningslinjene er selvsagt en annen diskusjon og har ikke noe med utøvelsen å gjøre. Retningslinjene skal jeg føye meg etter, men jeg liker ikke måte de blir brukt på enkelte ganger. Det er grit med bøying og tøying i en vis grad, både fra brukere og moderatorer. Men "noen" tolker reglene "Bushisk" med dertil resultat. Mailen kommer vel, men jeg må finne tid til å sammle ett knippe aktuelle linker. Tråden var ikke ment for å henge ut Yummy, men får å lodde stemingen. Dette skjer overalt, og isteden for å baksnakke/ slange dritt, kom jeg med ett konkret spørsmål til Crew. Jeg har heller ikke vist til tråder ol., men ment at folk skal komme med _sine_ egne meninger basert på erfaringer. Ellers så hadde jeg sett at tråden ble steng så vi slipper personangrep. Spørsmålet er jo besvart. Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Det er det dummeste forslaget jeg har hørt på lenge. Selv om jeg også til tider har kritisert flere moderatorer her for hodeløs stenging/sensur av poster etc. eller reglene for å være dårlig begrunnet og sterkt avvikende fra norsk lov praksis, så synes jeg dette er et direkte tåpelig forslag/spørsmål. Om du trekker pusten og tenker deg om, så vet du innerst inne at uansett hvor dårlig eller misslikt en moderator/administrator eller et medlem er så kan ikke slike poster gjennomføres. Hva med en poll om at PIIIPower bør stenges ute for tåpelige forslag ? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 syndt at erfarne postere ikke kan utestenge n00bs.... Neida Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hmmmm.... Jeg tror ikke en poll på det ville gitt noe rett svar uansett. Finnes mange <100 postere her, (som meg f.eks) som er her en gang iblandt, og ville stemt Yummy opp eller ned, bare for å stemme. (Ikke at jeg ville gjort det ) Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 syndt at erfarne postere ikke kan utestenge n00bs.... Neida Synd du ikke oppgir adressa di Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 PIIIpower: Slik jeg ser det er det du som person som ikke liker måten Yummy har håndtert en del saker. Jeg har ikke fått med meg at du har skrevet noe begrunnelse for dette i tråden, bare at du har skrevet "jeg er misfornøyd med Yummy, spark han ut". Slike threads skulle vært stengt med en gang og den som founda threaden skulle fått seg en liten ban. Har man slike meninger skal man ta det opp privat med moderator. Personlig synes jeg Yummy gjør en glimrende jobb og det hadde vært et stort tap hvis han hadde forsvunnet fra hw.no-nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg