Sodd Ball Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er jo mer en lunsj enn en middag. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 En ciabatta fylt med kylling, grønnsaker og diverse annet ser jeg på som middag for en person. Spiser man alene kan man da strengt tatt ikke varte opp med gourmetmat hver dag? Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Lasagne med salat og hvitløk brød er en lettvint og veldig god middag. Endret 17. november 2008 av simen199 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Spiser man alene kan man da strengt tatt ikke varte opp med gourmetmat hver dag? Jeg gjør det. Det går ikke én dag uten at jeg lager meg et mestermåltid. De gangene jeg ikke har tid eller krefter til det, så bestiller jeg meg heller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 1 pk kjøttdeig + 1 "boks" Sopps spaghettisaus + pasta. Lettvint og nammenam. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det du kan prøve er findus sin pytt-i-panne og wraps lefser, fantastisk godt. Prøve å lage min egen pita fyll middag på torsdag som blei ganske bra. Det du trenger er: (For ein person)Biff strimler 2-3 Sjampingjonger i terninger 1-2 chilier kutta opp (2 blir ekstremt sterkt) Halv paprika 2 ts tomatpurre Kebab krydder Pitabrød Rømmedresing Steik biffen med kebab krydder og ha soppen oppi når biffen er steikt. Ha så oppi paprika og chili, la det surre litt før du har i tomatpurren (vist det er litt tørt kan du ha litt vaten i det). La det surre litt til før du eter det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 En ciabatta fylt med kylling, grønnsaker og diverse annet ser jeg på som middag for en person. Spiser man alene kan man da strengt tatt ikke varte opp med gourmetmat hver dag? Good point. Ble sulten og... DAMN YOU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå