Anthila Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Forslag? Eneste krav jeg setter er at det ikke er alt for vanskelig å lage og at det er godt:P Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 svin indrefilet, pepper sauce og slottspoteter ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774240&hl= Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=774240&hl= Blir ikke helt det samme. Er ikke nødvendigvis ute ette billigforslag som bønner og grandis. Svin indrefilet hørtes faktisk ganske digg ut. Andre forslag? Endret 15. november 2008 av Anthila Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Pasta carbonara er alltid en vinner for min del. Ellers liker jeg også og lage feks hvitløka baguett sammen med stekt kylling og bacon. Alt dette presses oppi hvitløks baguetten + litt salat. Funker fett hvis du vil ha noe godt. Sunt er det riktignok ikke da men ;p Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Biff, pommes frittes og bernaise. Enkelt og godt Kylling, wok grønnsaker og ris. Kjempegodt Kjøp ciabatta-brød del dem i 2 ha på pizzafyll (det du liker) ost på toppen seff, stek i stekovn til osten er smelta. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Blir ikke helt det samme. Er ikke nødvendigvis ute ette billigforslag som bønner og grandis. Den ligger i det minste i riktig kategori. For øvrig er jeg enig i Gryteretts forslag. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Blir ikke helt det samme. Er ikke nødvendigvis ute ette billigforslag som bønner og grandis. Den ligger i det minste i riktig kategori. Tror du jeg hadde posta dette her hvis jeg viste det? Kylling, wok grønnsaker er jaggu godt ja:P Lenke til kommentar
olek21 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Prøv en av ferdigpakkene til Fjordland eller noe. Kjempeenkelt å lage, ikke for stiv pris og som oftest ganske godt. Eller smell til med fløtegratinerte poteter, bernaisesaus og indrefile fra urugay. Alt fåes kjøpt i din lokale ferskvaredisk Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hakk opp to kyllingfilleter, mariner med masse krydder. Det går dritfort. Stek kyllingen, kok opp en pose boil in bag fullkornsris, lag en pose Kylling-bretagne saus fra pose. Kutt opp en tomat og en halv agurk. TADA! Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Takker for tips folkens. Gryterett sitt forslag vant:) Endret 15. november 2008 av Anthila Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 woho Hva ble det? Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Ciabatta allll the way:) Ty Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ciabatta allll the way:) Ty sounds great:) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ciabatta allll the way:) Ty sounds great:) Dette er sånne dårlige kommentarer fra folk som aldri har brukt en stekepanne engang. Hva faen liksom? Hvem spiser en chiabatta til middag? Det er et lite brød på størrelse med hånden din, det er alt. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Beklager for at vi eksisterer da din mesterkokk. Er OVERHODE ikke interessert i å høre om hva du synes om noe. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 du kan jo spise flere ciabattar? er jo ikke no problem å bli mett av det, så lenge du spiser nok, og hørtes ikke så dumt ut, egnetlig det med pizza ciabatta Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Beklager for at vi eksisterer da din mesterkokk. Er OVERHODE ikke interessert i å høre om hva du synes om noe. Synd du er medlem på et forum med tusenvis av brukere da, hvis du ikke tåler å høre hva andre mener. Jeg tror faktisk ikke på dere som sier at dere spiser Ciabatta til middag. Det er det teiteste middagsforslaget jeg har hørt i hele år. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Nei, det er ikke synd. Liker å høre andres meningen, men ikke fra personer som bare skriver dritt for å irritere folk. Endret 16. november 2008 av Anthila Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ciabatta allll the way:) Ty sounds great:) Dette er sånne dårlige kommentarer fra folk som aldri har brukt en stekepanne engang. Hva faen liksom? Hvem spiser en chiabatta til middag? Det er et lite brød på størrelse med hånden din, det er alt. hva er galt med Ciabatta til middag? Ciabatta med pizzafyll blir som innbakt/bakt pizza:P? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå