mchl Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei! Jeg brukte tidligere å kjøpe en spesiell type tortilla chips hos Rema 1000. Denne fantes i 2 eller 3 varianter. Jeg kan huske Tortilla med ost og Tortilla barbecue. Muligens fantes det Tortilla original også. Posen er kjempe stor, inneholder kanskje 1 kg tortilla chips. Det siste året har ikke denne vært mulig å skaffe lenger. Dette var det beste potetgullet jeg visste om og jeg ønsker å finne ut hvor det kan kjøpes, eller hva produsentens eller potetgullets navn er. Er det noen som kan hjelpe meg? Finnes det fortsatt til salgs i Norge? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det First Price? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det First Price? FIRST PRICE?! HERREGUD DET ER JO EN REMA BUTIKK DET ER SNAKK OM! IKKE KIWI ELLER BUNNPRIS ooops sorry for store bokstaver.. caps lock va på og gidder ikke skrive på nytt Lenke til kommentar
mchl Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Er det First Price? Nei, det var ikke First Price. Lenke til kommentar
mchl Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Ingen som kan huske dette? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Heter den noe sånn "party" - greier? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Barbecue var BEST <3 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Hei! Jeg brukte tidligere å kjøpe en spesiell type tortilla chips hos Rema 1000. Denne fantes i 2 eller 3 varianter. Jeg kan huske Tortilla med ost og Tortilla barbecue. Muligens fantes det Tortilla original også. Posen er kjempe stor, inneholder kanskje 1 kg tortilla chips. Det siste året har ikke denne vært mulig å skaffe lenger. Dette var det beste potetgullet jeg visste om og jeg ønsker å finne ut hvor det kan kjøpes, eller hva produsentens eller potetgullets navn er. Er det noen som kan hjelpe meg? Finnes det fortsatt til salgs i Norge? Hei! Har du prøvd Kims DIGG Tortillachips(RØD pose)? Denne åpnet en ny verden for meg, jeg skjønner at dette ikke kan dekke tapet av en så god å livslang venn som det du nevner her. Lenke til kommentar
mchl Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Hei! Jeg brukte tidligere å kjøpe en spesiell type tortilla chips hos Rema 1000. Denne fantes i 2 eller 3 varianter. Jeg kan huske Tortilla med ost og Tortilla barbecue. Muligens fantes det Tortilla original også. Posen er kjempe stor, inneholder kanskje 1 kg tortilla chips. Det siste året har ikke denne vært mulig å skaffe lenger. Dette var det beste potetgullet jeg visste om og jeg ønsker å finne ut hvor det kan kjøpes, eller hva produsentens eller potetgullets navn er. Er det noen som kan hjelpe meg? Finnes det fortsatt til salgs i Norge? Hei! Har du prøvd Kims DIGG Tortillachips(RØD pose)? Denne åpnet en ny verden for meg, jeg skjønner at dette ikke kan dekke tapet av en så god å livslang venn som det du nevner her. Ja, jeg har prøvd den, men den er ikke nærheten av den andre typen jeg prøver å finne igjen. Heter den noe sånn "party" - greier? Nei, den heter ikke noe sånt. Veldig rart at ingen husker dette Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Er det First Price? FIRST PRICE?! HERREGUD DET ER JO EN REMA BUTIKK DET ER SNAKK OM! IKKE KIWI ELLER BUNNPRIS ooops sorry for store bokstaver.. caps lock va på og gidder ikke skrive på nytt Remas billig merke heter Landlord . Hei! Jeg brukte tidligere å kjøpe en spesiell type tortilla chips hos Rema 1000. Denne fantes i 2 eller 3 varianter. Jeg kan huske Tortilla med ost og Tortilla barbecue. Muligens fantes det Tortilla original også. Posen er kjempe stor, inneholder kanskje 1 kg tortilla chips. Det siste året har ikke denne vært mulig å skaffe lenger. Dette var det beste potetgullet jeg visste om og jeg ønsker å finne ut hvor det kan kjøpes, eller hva produsentens eller potetgullets navn er. Er det noen som kan hjelpe meg? Finnes det fortsatt til salgs i Norge? Hei! Har du prøvd Kims DIGG Tortillachips(RØD pose)? Denne åpnet en ny verden for meg, jeg skjønner at dette ikke kan dekke tapet av en så god å livslang venn som det du nevner her. I vår butikk ble i hvert fall Kims DIGG trukket tilbake. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Husker denne chipsen jeg også, og ja, den er den beste chipsen man kunne få tak i Husker desverre ikke merket, men det var ikke Landlord hvertfall. Var ikke noe spessielt "billig-merke" hvertfall. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 europris da isåfall;) Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 (endret) Var det en indianerhøvding på etiketten? Endret 22. november 2008 av dicktator Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Var posen gjennomsiktig og så ganske billig ut? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 22. november 2008 Del Skrevet 22. november 2008 Jeg både husker og savner denne sterkt. De jeg kjenner er nok ganske lei over at jeg klager på at den er vekk. Var posen gjennomsiktig og så ganske billig ut? Ja. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Kan det være Euro shopper ? De har gjennomsiktige , ganske store poser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå