gadgets Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 hei har bygd meg ny pc og ønsker litt feedback=) jeg spiller av og til , men liker å ha en grei pc uansett, og at den ser bra ut.. er jo en interesse:) pc'n: -psu : MIST, 650W, avtagbare kabler, Rev.3 -hovedkort : Gigabyte N680-sli -prosessor : Dualcore intel core 2 duo E8500 -minne : CZ DDR2 4 GB Fatal1ty Edition Dual Channel -hardisk: Western Digital Caviar GP 1TB S-ATA II -skjermkort: FOX+ NVIDIA GeForce 9800GTX-512 -kabinett: Antec Twelve Hundred Gamer Case jeg er veldig fornøyd i grunn, skal kanskje kjøpe et skjermkort til , og minne pakke til, bare for å ha:P er dette en ok pc? =) Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er du fornøyd med ytelsen, så er vel det det viktigste. Skal du ha et grafikkort til for å kjøre i SLI, kan du jo vurdere 8800GTS-512. De yter omtrent like godt som 9800GTX og er noe billigere. PSU'en din burde tåle det. Lenke til kommentar
gadgets Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Er du fornøyd med ytelsen, så er vel det det viktigste. Skal du ha et grafikkort til for å kjøre i SLI, kan du jo vurdere 8800GTS-512. De yter omtrent like godt som 9800GTX og er noe billigere. PSU'en din burde tåle det. koster ikke så mye mer for gtx , må jo ha 2 like:) . Ja er fornøyd = ) Er du fornøyd med ytelsen, så er vel det det viktigste. Skal du ha et grafikkort til for å kjøre i SLI, kan du jo vurdere 8800GTS-512. De yter omtrent like godt som 9800GTX og er noe billigere. PSU'en din burde tåle det. koster ikke så mye mer for gtx , må jo ha 2 like:) . Ja er fornøyd = ) mist'n klare det lett tror jeg, den er kraftig, mist lager forresten egne lastnings prog tips for å få best til gaming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå