Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor enkelt tror du det er å oppdatere nettsiden, da serveren er nede pga brann?

Hadde du ringt, så hadde du hørt at dette var lagt inn i telefonsvarerduden.

Vet ikke, men manglende info og oppdatering av problemer på driftstatus, er hvertfall vanlig standard (også) hos Get.

Og ringe koster penger det ;)

Endret av groenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor enkelt tror du det er å oppdatere nettsiden, da serveren er nede pga brann?

VG klarte da å ha en minimal nettside oppe med info om feilen. Skulle tro en ISP hadde mulighet for dette.

Jeg ringte kundeservice litt før 11 og da fikk jeg kun den standard meldingen om når kundeservice åpnet.

Lenke til kommentar

Du tror vel ikke at de kun har EN stor server, og er helt uten noen form for nødløsning....

Som "Stitch626" skriver - VG greide det, så hvis ikke GET skulle få det til....ja da står ikke verden til påske !

Dette handler bla. om manglende rutiner for katastrofeberedskap å gjøre, i tillegg til en generelt laber holdning til å ta aksjon når noe skjer - for å nevne noe. Ting blir ikke gjort av seg selv !

PS ! Jeg syntes selvfølgelig at det som har rammet GET er utrolig leit, og håper ikke de stakkarene som sitter på kundeservicen må ta all dritten for det som har skjedd. Selv om det desverre er det som sikkert er tilfelle akkurat nå. Opp med haka og ikke ta det personlig, selv om det ikke alltid er like enkelt når man er sliten lei :thumbup: !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...