tacomodo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det flere som har Get her som ikke har noe nett for øyeblikket? Lenke til kommentar
Vegarild Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Har dekoder via GET, og jeg mottar ingen signaler. Gjorde så et forsøk på å gå inn på www.get.no uten hell, så det kan virke som om det er noe trøbbel ja. Endret 15. november 2008 av Vegarild Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Get signalene ..ble plutselig borte. Ringte Get og der var det brannalarm, strømtomt og én mann på huset. Vet ikke rettetid. Fikk jeg som mail på jobb nå. Endret 15. november 2008 av V-by Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Da vet vi hvem som hoster VG.no De er også nede. VG er desverre utilgjengeligPÃ grunn av r&oring;ykutvikling i et av servererommene til vår hostingleverand&oring; er VG desverre utilgjengelig. Hostingbygget er evakuert og str&oring;mmen er skrudd av Vi kommer med mer så fort vi vet mer. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Jeg har ikke nett som ISP, men bruker de på TV og der er det ikke liv verken i digitale eller analoge signaler. Både Get og VG sine websider er nede og alt dette ser vel ut til å henge sammen. Tenker det blir trivelig å starte på jobb på kundesenteret kl 12 hos Get i dag. Edit: Get har lagt ut melding på 02123 om at det har vært branntilløp ved hovedkontoret og at de derfor har feil på alle tjenester for alle kunder i hele landet. Endret 15. november 2008 av _Xorcist Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hehehe, jeg skal ihvertfall hive meg på telefonen og KREVE et svar med en ENESTE gang!!! Stakkarne, missunner de ikke akkurat den nei. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2771522.ece Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Nettet deres er ihvertfall oppe - alt jeg gjorde var å skifte til opendns sine dns servere, og vips så var jeg på nettet. Men for all del ikke restart modemet, da mister dere nettet, for da spør modemet get etter ip og de serverene er jo nede. Nå "låner" jeg nett av en nabo som også har get, men som sagt med andre dns servere fungerer internettet. Lenke til kommentar
mtw Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Aha, lurte på hvorfor internett virket. Men jeg bruker OpenDNS så da har det jo sin forklaring Edit: 12:12 DigitalTV er tilbake Endret 15. november 2008 av mtw Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og der var tv-signalene tilbake og Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Er nok brannen i GET server rommet som gjør at GET og VG er nede. Rette tid satt til 14.00. Trafikanten er forøvrig også nede. Endret 15. november 2008 av Nidaroo Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ETA på vg.no er 12:30. Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Digital-TV er i alle fall tilbake her nå. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2771522.ece Åja.. ok "Siden halv ti". Var nå oppe og slo på data'n i 7-8 tiden i dag jeg, og det var nede alt da. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ETA på vg.no er 12:30. Nede kl 13:10. Misunner ikke stakkaren på vakt, de får vel inn ekstramannskaper i dag Lenke til kommentar
riroil Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Eta på vg.no er endret til 1330 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 ETA på vg.no er 12:30. Nede kl 13:10. Misunner ikke stakkaren på vakt, de får vel inn ekstramannskaper i dag God timing der hvertfall, kom tilbake her faktisk nøyaktig kl. 13.10 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ble litt skeptisk da det stod at Nettby brukeren min ikke eksisterte, men så sjekka jeg vg.no, og skjønte raskt hvorfor. Lenke til kommentar
fredster Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er jo direkte patetisk at ikke de har lagt ut et eneste ord om dette på sidene sine ! Jeg gikk på driftstatus, og alt som sto der dreide seg om noe analoge telefon et-eller-annet (gadd ikke lese det for det var utdatert uansett). Ikke et ord om "vi beklager" eller "pga. branntilløp har vi hatt problemer..." eller noe som helst. Jeg vet at de måtte "evakuere" bygget, men slikt kan (og bør) gjøres fra andre lokasjoner. Desverre er ikke dette atypisk for GET sin kundefokus. Følte personlig ikke noe stort savn da vi kun har TV signalene via GET, men jeg VET at naboen som har internett fra de ble grinete, for jeg hørte han skrek noe som barn absolutt ikke bør høre sin far si ! Det er ca. 15 meter mellom husene, så selv om vinduet hans og min verandadør sto åpen så skal man rope relativt høyt for at naboen klart og tydelig skal kunne høre hva som blir sagt. Tror han manglet 1 eller 2 % på å få sendt ferdig en stor mail til jobben, og så var det noe med dead-line og greier. Beklager den lille avsporingen, men konklusjonen hans på hvor mye GET var verdt og hvor de kunne reise var i hvertfall relativt klar og tydelig, og egner seg definitivt ikke på trykk.... . Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvor enkelt tror du det er å oppdatere nettsiden, da serveren er nede pga brann? Hadde du ringt, så hadde du hørt at dette var lagt inn i telefonsvarerduden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå