chainreaction Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei. Jeg har hatt den samme gamle røkla nå i tre, fire år. Saken er at jeg langt ifra trenger alle delene til en ny PC, siden jeg allerede har en god strømforsyning, 2 GB RAM og harddisk og DVD-rom. Derfor er egentlig det eneste jeg trenger et skjermkort, prosessor og hovedkort - og muligens et beskjedent kabinett. Jeg har opp til 4000 kr til rådighet - kan med nøds bruke 5000 kr. Dette skal være en spille-/surfe-/skole-PC. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan du nevne hva slags komponenter du har nå? Altså, navnet på de forskjellige komponentene, ikke bare hva du har. Må nemlig vite om du har DDR2 og hvor stor strømforsyningen er. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 som en liten start Antec Three Hundred Gigabyte GA-EP45-DS3 Intel Core 2 Duo E8400 Asus EAH4850/ Lenke til kommentar
chainreaction Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Takk for raske svar. Strømforsyningen min er RAM-brikkene er (DDR PC 3200)x2 Corsair Strømforsyningen er Corsair Powersupply 450W, 120mm Vifte, 6xSATA, ATX/EPS, 1xPCI-E, 20/24pin Løsningen din, LeifEnar, så ganske bra ut. Vil den klare å kjøre de fleste nye spill ganske greit? Total War, Fallout og Football Manager for eksempel? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Ser vel ut som om du har DDR1.. Og da må du finne et HK som bruker DDR1, og ikke DDR2 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 oppsettet er veldig fint og kraftig, drar meget fint unna Ser vel ut som om du har DDR1.. bare og finne et par brikker, ddr2 er nesten gratis nå om dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå