Cooperative Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Når jeg ligger inn eller tar ut musik, bilder o.l., går det helt bra. men når jeg er ferdig, blir PC'en mye tregere, jeg kan ikke starte noen spill. Men det største problemet er at den ikke vil slå seg av. Det står "LAGRER INSTILINGER". Jeg har latt den stå slik i ca. en time, og ingen ting skjer. Da er eneste utvei knappen, og bruker jeg den mye, går PC'en down under. Og jeg har masse bilder som må til PC'en Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Er det mye plass igjen på maskinen? Kanskje du bør sjekke om harddisken er i orden eller om den kanskje holder på å synge på sitt siste vers? Lager maskinen noen merkelige lyder som ikke har vært der før? Lenke til kommentar
Cooperative Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 over 80GB igjen Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Last ned et program som sjekker "helsen" til harddisken. For eksempel denne: http://www.panterasoft.com/download/hhealth.exe Åpne og sjekk "health" baren til din hovedharddisk. Min lagerdisk er på 77% nå men det ser ut til at min harddisk rapporterer feilaktig informasjon. Hva der din på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå