HelloKjersti Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Den skal krøkes tidlig, som gadgetelsker skal bli. Les mer Lenke til kommentar
Springbank Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Til de litt større Tegnestifter kommer i alle mulige farger og varianter. Det er riktig at tegnestifter kommer i mange farger, men det som omtales i artikkelen er nok noe annet - fargestifter. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Likte de "kiss och bajs" kosedyrene Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Denne bilderekka syntes jeg var en av de mindre interessante. Jeg syntes dere burde holde emnet hvert fall _litt_ rettet mot IT-verdenen. Som istedet for å vise Lego av pirater, kunne dere vist Lego av nerdeting? Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Og hw.no fortsetter med enda mer... Forstod ikke helt hva som var "greia" her, mesteparten av dette kan du finne i en hvilken som helst leketøysbutikk. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) synes det var en grei artikkel jeg. SOm datanerd og pappa til 2 småkryp så er de greit å bli minnet på slikt. Går lkiskom ikke inn på slike sider til vannlig. Fin sak! Endret 15. november 2008 av Blacki Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Veldig greit å bli minnet på at det snart er jul! Men hva gjorde artikkelen på hw.no? Holder det ikke med tek.no? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Røkelse gull og myrra, det hadde virklig vært no, hadde det bare vært ekte gull. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Den mini-togbanen var kul. En sånn ville jeg hatt da jeg var liten Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 huh, enda en itavisen artikkel? husker en gang for leeenge siden når hardware.no var av nerder for nerder, ikke av idioter for idioter.. det var forresten før dere solgte sjela deres til 'kommærsjen' Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Elendig artikkel. Kort og godt fordi den ikke forteller om annet en generisk plast mainnskit som man finner overalt ellers. At gull røkelse og myrra skal være "den opprinnelige julegaven" er noe som vitner om dårlig research. Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 BIG Lightning McQueen sparkebil har lyst til å kjøpe noe sann til småtten.. men finner ikke noen butikk som fører denne lengre! Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 BIG Lightning McQueen sparkebil har lyst til å kjøpe noe sann til småtten.. men finner ikke noen butikk som fører denne lengre! Her: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=110915 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå