christhenoob Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Hei! jeg har lett lenge lenge rundt etter en vannblokk til mitt skjermkort EAH 3870x2 det som er spessielt med dette kortet, er at det har fire dvi innganger, og derfor er det litt annerledes bygd opp enn det vanlige HD 3870x2, jeg skal legge til et par bilder her. så.. med dette, håper jeg noen vet om en vannblokk. OG, hvis det ikke finns vannblokker til det, går det ann å bruke to vanlige cpu blokker, sett at jeg har de riktige dimensjonene? edit: kan jo legge til linken til de vann-blokkene jeg vet om.. MEN, som ikke passer (tror nå jeg da) http://www.frozencpu.com/cat/l3/g30/c309/s...0_X2-Page1.html Endret 15. november 2008 av christhenoob Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Har selv dette skjermkortet og det er jo 2 vifter på dette kortet som skal gjøre at kortet er kaldere enn de andre vil jeg tro i 3870x2 serien. Er kortet ditt alt for varmt eller noe siden du vil bytte det ut? Mvh donnieakalefty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå