PaTrond Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei! En venninne av meg har en Acer Aspire 3003 WLMi. Forklaring er tatt i fra det jeg skjønnte og navnene på programmene er tatt i fra mitt systemspråk. Jeg kjører XP Mediacenter 32-bit (engelsk). Hun kjører Xp Home Edition mener jeg. Ikonet for "volume" synes ikke i verktøylinja. Jeg beskrev hvordan hun kunne komme seg inn til det fra kontrollpanel, bilde nedenfor viser hva som kom til syne for henne.. Som man kan se er den dra-switchen grå og umulig å dra.. Jeg lurer på om det er en forsvunnen/ødelagt driver, men finner ikke drivere til denne pc'en på supporten til Acer Konkrete problemet var at det ikke kom lyd i det hele tatt. Hun testet med pc'ens egne høytalere og headset, men ingen lyd og umulig å skru opp. Andre forslag til løsning? Lenke til kommentar
kj6yf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 prøv å reinnstaller driverene til lydkortet, pleier som regel å hjelpe Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Kan ikke være noe så enkelt som at det kan hjelpe å trykke fn (eller var det ctrl på acere?) og pil opp for å justere opp lyden? Noen Acere som min gamle hadde også et lite hjul på siden av laptopen til å justere lydstyrken, har denne det? Lenke til kommentar
kj6yf Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Tror nok ikke det hjelper så veldig mye når det står at det ikke er noen lydenhet inntallert, altså ikke noe lydkort. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Tusen takk for hjelpen! FN/CTRL + Pil fungerte visst ikke. Nå skal jeg bare vente på at det skjer noe/få reparert det når det passer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå