antkri Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg har en SUPER NINTENDO i orginal embalasje med kompakt innhold ink. SUPER MARIO WORLD + ALL STAR og lurer på hva verdien på den er? Den er i meget god stand, har ingen tegn til gulfarge i plasten og har vært lite i bruk siden den var ny. Jeg tok den frem her om dagen og prøvde den. Alt fungerte ypperlig! I tilegg har jeg også DONKEY KONG COUNTRY, SUPER TENNIS, STUNT RACER FX og ISS DELUXE i orginale esker med manualer. Alle ser helt nye ut. Jeg har også en ekstra offisiell kontroll. Kort fortalt: Snes Som ny med alt av esker og koblinger og embalasjer osv. Donkey Kong med eske og manual. Fungerer strålende. ISS i eske som ser litt sliten ut, men har fortsatt manual og spiller fungerer som nytt. Stunt Racer FC er nytt, men mangler forseiling. Super Tennis er Nytt og ubrukt, men også den mangler forseiling. En ekstra offisiell kontroll uten eske. Hva er verdien på hver av disse objektene og hvor kan jeg eventuelt selge en slik maskin? På Finn og Qxl selges det bare maskiner uten esker. HJELP! Fant ingenting da jeg så etter lignende tilfeller på fra norge på google. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Om du er ute etter å å tjene store penger så må jeg skuffe deg. En Snes har kun en viss afeksjonsverdi for samlere og det er ikke akkurat vanskelig å få tak i et eksemplar heller som er i god stand. Godt mulig du kan få mellom 500kr og 1000kr for hele pakken eller enda mer, men jeg hadde ikke satset på å finnansiere Julegavene med salget av konsolen. Lenke til kommentar
Doier Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) *Kjøp og salg på forumet= forbudt, det samme gjelder for pm.* Endret 15. november 2008 av KVTL Lenke til kommentar
antkri Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Jeg har faktisk ikke spesielt lyst til å selge Nintendoen, men jeg ble nyskjerrig på hva den er verdt... Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Så ut som et veldig pent eksemplar. Hvis dette er SCN-utgave kan den være verdt 2000+ for en samler. Edit: Følger manual med konsollen? Hvis denne er borte, vil nok verdien stupe. Lenke til kommentar
antkri Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Hva er SCN? Alle papirer er inkludert. Det slo meg at jeg skulle legge den ut på Finn og se hva jeg fikk for den, men med nærmere ettertanke, lot jeg være... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå