pululf Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Heihei! Har nå brukt Cinema 4D i 8 måneder, og tenkte at det var på tide med litt show-off Kom gjerne med kritikk, det er det som gjør meg bedre (Men det betyr ikke at du ikke kan komme med ros heller ) Bildene er i spoilertaggen. Dette er den nyeste jeg har laget. Den er for en konkurranse på c4dcafe.com, der man skulle modelere og legge teksturer på en klokke. Jeg kommer neppe til å vinne da... Utrolig mange fotorealistiske og ekstremt godt detaljerte klokker i den konkuransen! Denne laget jeg fordi jeg ville prøve meg på å modelere en jordklode. Det var verre enn jeg trodde . Og ja, jeg er klar over at stjernene er for klare. Denne var også for en konkurranse på C4Dcafe.com, der konkurransen var å modelere og legge teksturer på en fiskesnelle. Jeg vant ikke. Også fra en konkurranse på C4Dcafe.com. Man skulle modelere og legge teksturer på en TV, og det var samma hva slags design den hadde. Jeg hadde en ganske god sjangse for å vinne, men min final entry ble slettet på grunn av flytting av serveren, og ble ikke med i trekkingen... Denn laget jeg for lenge siden, jeg fikk lyst til å lage en kobber tekstur. Laga også en kanon i samma slengen, syns det ble ganske bra Disse laget jeg fordi jeg hadde lyst til å prøve meg på mer komplekse teksturer. jeg brukte 90 prosent av tiden på å lage teksturen, og 10 prosent på lyssetting og modelering... Det er den mest avanserte teksturen jeg noen gang har laga, og bruker den i alle scener jeg trenger gull til. Formålet med denne scenen er å teste materialer. Jeg får sett hvordan teksturen oppfører seg under forskjellige vinkler, hvordan refleksjonen og specularen oppfører seg, og hvordan teksturen ser ut under forskjellige prosjeksjonsmetoder. Strengt tatt alt jeg trenger å vite om en tekstur før jeg bruker den Denne er kanskje ikke så mye å se på, men jeg tok den med like vel fordi den tok så lang tid å rendre Den tok utrolige 27 timer å rendre... Og jeg rendra den 4 ganger inntil jeg ble fornøyd OH YEAH det er mr. happy apple! En liten fyr jeg laga fordi jeg kjeda meg Denne skulle egentlig animeres... Men jeg stødte på mange problemer, og ble til slutt gitt opp. Blir lei meg hver gang jeg tenker på det, jeg har brukt minst 40 timer på den... Jeg måtte til slutt bare gi opp. Hehe, denne liker jeg veldig godt Laget for lenge siden, men med hjelp av Vray fikk jeg den til å se bra ut! (Vray er en avansert renderer) Ja, det var vel omtrent alle bildene som var verdt å ta med, men jeg har også noen animasjoner som jeg kan linke til. Mograph sound effector - En musikkvideo Mograph sound effector igjen Romskip! Den animasjonen som aldri ble gjort ferdig... Noen tester med Realflow 4: 1 2 3 Endret 15. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
Tor45000 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Kule ting , jeg likte den filmen på youtube profilen din forresten. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Kule ting , jeg likte den filmen på youtube profilen din forresten. Det er fra et spill Endret 15. november 2008 av pululf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå