manet44 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Jeg er sånn ca over gjennomsnittet og vel så det lei av denne plassen jeg bor på nå. Jeg går i 10. klasse nå, og har planer om å ta fagbrev som avioniker. Siden jeg bor i Hordaland, må jeg til Stavanger for å ta denne utdanningen. Dette er først etter VG1 Elektro. Men, siden jeg er så ekstremt lei av denne plassen, så lurer jeg på om det er mulig å gå VG1 Elektro i Stavanger, selv om tilbudet finst på den skolen som ville vert normalt og gå på for meg. Endret 15. november 2008 av Nordfonn Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er mulig å gjøre det, ja, gitt at du kommer inn. Du må bare søke om plass på den skolen innen fristen (april, kanskje?). Du kan lese mer på http://www.vigo.no Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan er det med stipend/studielån i en sånn situasjon? Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Hvordan er det med stipend/studielån i en sånn situasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå