fredrick4 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 hei! har kjøpt meg denne prossesoren link så lure jeg bare på om jeg treng ekstra pasta fordi det va noen som sa at de ble levert med pasta. så trenger jeg å kjøpe ekstra pasta? (har ikke tenkt å overkolokke med det første) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Nei, trenger ikke men en ekstra tube liggende skader ikke Endret 14. november 2008 av Goliath Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Nei, trenger ikke men en ekstra tube liggende skader ikke er det med pasta eller trengs det ikke i hele tatt? Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 mener du ikke Paste... pasta var (student-)mat sist jeg skjekket... mobbe mobbe... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg svarte jo at du ikke trenger det i heletatt men en ekstra tube er greit å ha på si. Pastaen sitter på kjøleren allerede i eska Lenke til kommentar
007CD Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Vell jeg anbefaler å kjøpe med i allefall, i noen tilfeller kan skikkelig pasta hjelpe på med litt dårlig trykk fra Intel kjøleren grunnet at den er vanskelig å montere. Ser ut til at mange har vekslende resultat med det så en ekstra tube kan komme godt med om du skulle få problemer, slik at du kan diagnosere litt mer. Noen fikk tempen ned fra 70 grader load og ned til rundt 60 med ny pasta (Forkortelse for termisk pasta, ett merkelig norsk ord mens paste er engelsk mener jeg) dog ville jeg personlig ha anbefalt deg en annen kjøler med bakplate og fjærbelastede skruer siden disse er enklere å montere og kjøler bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå