Gå til innhold

Erfaring med Spreadshirt?


Darco

Anbefalte innlegg

Har ikkje brukt Spreadshirt sidan i fjor, og da var det ein knakande flott butikk å handla hos.

Sendingar med 3 t-skjorter med pris på tett oppunder 500 kroner deisa rett ned i postkassa i ein konvolutt uten noko prisantydning på.

Det vil sjølsagt sei ikkje noko momskrav eller gebyr til posten.

Men no virkar det som dei fine dagane er over:

"For land utenfor EU, deriblant Norge, kommer MVA og toll i tillegg til den prisen som er oppgitt på siden.

 

Stemmer detta? Veit ikkje om detta sto der i fjor når eg handla hos dei. Mulig det sto da og, men at dei ikkje printa pris på konvolutten....?

Nokon so har handla fra dei i løpet av dei siste tre månadane og kan opplysa meg litt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vanligvis er grensen på tollen 200 kr inkludert frakt alt over dette vil bli toll fakturert.

 

Det kan hende at tollen ikke sjekker alle pakker som kommer igjennom eller at de ikke gir forenklet toll gebyr på alt.

 

Bestilte en t-skjorte derfra for kanskje 1 måned siden og den kom igjennom uten problemer til norge uten toll.

 

Men alt over 200 kr utenom bøker og noe annet skal vist bli toll fakturert med forenklet forelegg tror jeg det er.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Kom som et brev, stod bare adressen min og navne og prisen på tingen var inni pakken.

Og de hadde ikke åpnet den så det vakke noe toll på den.

 

Mvh donnieakalefty

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...