Essem Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Springvann har jeg i springen. Du har ikke springvann med den nydelige Bonaqua-smaken. Jeg drikker Imsdal og Farris, fordi det både smaker bedre Smaker det bedre fordi det kommer fra en kilde? Bonaqua er også tilsatt salter, så smaken på selve vannet blir mye av det samme. og er mer ekslusivt. Akkurat. Noen kjøper drikke utifra hvordan den smaker, andre ser på hvor kult det er. Kanskje en av grunnene til at folk kjøper Voss-vann. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Du har ikke springvann med den nydelige Bonaqua-smaken.Smaker det bedre fordi det kommer fra en kilde? Bonaqua er også tilsatt salter, så smaken på selve vannet blir mye av det samme. Akkurat. Noen kjøper drikke utifra hvordan den smaker, andre ser på hvor kult det er. Kanskje en av grunnene til at folk kjøper Voss-vann. Springvann er fortsatt springvann, uansett hvordan du snur eller vender på det. Det er brukt vann fra SPRINGEN. Okey? Så nå smaker plutselig Bon Aqua som Farris? Om det virkelig gjør det så skal jeg starte å handle kullsyrevannet fra begge. Imsdal kjøper jeg først fordi det smaker ingen ting og det kommer fra en kilde, for det andre så har jeg springvann i springen. Jeg føler jeg blir lurt når jeg kjøper springvann på flaske. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 21. november 2008 Forfatter Del Skrevet 21. november 2008 Så du føler deg ikke lurt når du kjøper vann fra en innsjø? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 og er mer ekslusivt. Akkurat. Noen kjøper drikke utifra hvordan den smaker, andre ser på hvor kult det er. Kanskje en av grunnene til at folk kjøper Voss-vann. Vil ha meg frabedt at du setter mitt nick på den quoten Ellers er Voss ganske godt, siden det inneholder relativt lite kullsyre. Uansett ikke noe jeg ville ha brukt penger på. Hele greia med å kjøpe vann til 10-20 kroner pr halvliter byr meg i utganspunktet litt imot, men er man tørst så er man tørst, og vann er sunnere enn brus. Om jeg skal ha vann så kjøper jeg Imsdal, det har en nøytral og frisk smak. Alle disse smakssatte vannene (et hint av kunstig fruktsmak og aspartam) holder jeg meg langt unna, ikke smaker det godt og ikke er det sunt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Så du føler deg ikke lurt når du kjøper vann fra en innsjø? Som jeg har sagt tidligere, det er mer eklusivt. Jeg kan ikke få tak i det på noen andre måter. Jeg kjøper ikke springvann når jeg har det hjemme, men jeg kjøper Imsdal fordi jeg ikke får tak i det hjemme, tillegg til at den er helt nøytral, god og akkurat slik jeg vill at vann skal smake. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er gjort ganske mange blindtester hvor springvann har kommet desidert best ut da...men, dette blir vel en ganske stor digresjon i forhold til hva trådstarter egentlig spør om. Selv liker jeg best bon aqua, av den grunn at det er mindre kullsyre og salt. Litt "rundere" smak og lettere å drikke enn Farris. Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Min personlige favoritt er Bonaqua. Farris blir litt for salt, og litt for mye kullsyre. Litt for lite igjen når det kommer til Bris. Bonaqua er perfekt. Gjerne den gule. WORD! Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Lett Farris (når en trekker fra bris)! Eneste jeg kan begrunne det med er at jeg rett og slett syns det smaker best og at føles mer riktig å støtte et produkt fra Norge Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Liker best Farris jeg. Den som smaker best. : ) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 27. november 2008 Forfatter Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Eneste jeg kan begrunne det med er at jeg rett og slett syns det smaker best og at føles mer riktig å støtte et produkt fra Norge Den Bonaquaen uten kullsyre kommer jo fra Telemark. Endret 27. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Men nå er vell ikke Coca Cola fra Norge Noe Ringnes er. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 28. november 2008 Forfatter Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Er ikke Ringnes eid av dansker? Endret 28. november 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er ikke Ringnes eid av dansker? Det stemmer, Carlsberg eier sist jeg sjekket 100 % av Ringnes...så ikke akkurat norsk nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Joda, men selve merkenavnet er vell norsk Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg synes Farris er best. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg har alltid hatt det for meg Farris er noe gamle damer drikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå