HaterDiskus Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, dette er da tråden for diskusjon rundt Farris og Bonaqua. Hvilken er best? Og hvorfor? Jeg ber om seriøse poster, da jeg ikke orker en tråd med 60 innlegg som lyder "lol, begge deler smaker jo dritt". Min personlige favoritt er Bonaqua. Farris blir litt for salt, og litt for mye kullsyre. Litt for lite igjen når det kommer til Bris. Bonaqua er perfekt. Gjerne den gule. Lenke til kommentar
tommber Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Jeg foretrekker blå farris Både på grunn av boblene og saltsmaken. Føler også denne holder seg bedre i kjøleskapet etter den er åpnet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Bonaqua all the way! Den blå altså, den vanlige uten noe smak. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Enten vanlig blå farris, med mye bobler og saltsmak, eller Farris Bris - den oransje, husker ikke hvilken smak det er. peach kanskje? Bonaqua har jeg egnetlig aldri fått sansen for Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 16. november 2008 Forfatter Del Skrevet 16. november 2008 Er faktisk enig med tommber når han sier at Farris holder seg lenger etter at den er åpnet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Farris all the way. Jeg syntes Bonaqua har en slags bitter ettersmak som ikke går vekk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Farris er for salt, Bonaqua er mye bedre og har deiligere smaker. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Synes det kommer mer an på smaken, enn merket. Farris Bris er god! Ikke så salt/intenst kullsyrende: peach, bjørnebær er gode, lemongrass/lime ble jeg overrasket over - veldig god (liker vanligvis ikke sitron så godt). Ellers synes jeg det er synd at Bon Aqua peach er ute av sortimentet... Så: Farris Bris, go! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ja, Bonaqua peach var ikke så verst den. Så den finnes ikke lenger altså? Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Liker best farris egentlig, friskere smak. Liker best farris egentlig, friskere smak. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Ja, mange som sier det. Tror dette har noe med kullsyren å gjøre. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Bonaqua, uten tvil. Farris minner meg om møter. Også er den vanskelig å drikke på grunn av all kullsyren. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Hvis man drikker den litt for fort så fylles øynene av tårer. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Ja, og det vil vi ikke ha noe av. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 17. november 2008 Forfatter Del Skrevet 17. november 2008 Nei, det pleier ikke å være et godt tegn når man gråter når man drikker. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bonaqua er vanlig springvann, mens Farris er kildevann. Syns dermed Bonaqua har et hint av juks over seg Selv klarer jeg ikke smaken av vann med kullsyre, og liker dermed ingen av dem Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Bonaqua er vanlig springvann, mens Farris er kildevann. Syns dermed Bonaqua har et hint av juks over seg TAKK! Endelig en skjønner noe. Jeg drikker Imsdal og Farris, fordi det både smaker bedre, og er mer ekslusivt. Springvann har jeg i springen. Hjelper ikke om den er ultrafiltrert eller hvordan vannet er behandlet. Springvann er fortsatt springvann. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 18. november 2008 Forfatter Del Skrevet 18. november 2008 Skaff meg vann med kullsyre i springen, så skal jeg slutte å kjøpe Bonaqua. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Du har disse. Så selger Jula også en pakke som man kan montere rett på springen Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. november 2008 Forfatter Del Skrevet 20. november 2008 Oisann! Stilig. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå