Tommy- Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Ja, på hovedkorte mitt har jeg en inngang som tar en vifte. jeg lurte på om det finnes en kabel som man kan sette inn sånn at man får flere kontakter å sette vifta i? Jeg lurte også på om man må påføre nye kjølepaste ? eller holder det med den gang? Lenke til kommentar
Star Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skjønte ikke helt spørsmålet ditt men mente du ett "forgreningsuttak" i retning dette? Kjølepasta på CPU kan med fordel skiftes med jevne mellomrom for bedre ytelse. Merk at det tar en stund etter ny påføring før pastaen får "kjørt seg inn" og yter optimalt. Anbefaler sølvbasert, ikke keramisk - ArticSilver5 er ett godt valg. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Med jevne mellomrom vil si ca hvert 2. år Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har du for lite vifte uttak på hovedkort er det bedre å bruke adapter du tilkopler en 4pins molex drevkontakt fra PSU. Hovedkort har en tendens til å "ikke like" høyere strøm uttak fra de integrerte vifte uttakene. Det blir også tull med RPM avlesning med dobbel kopling av vifter rett på hovedkort. Da kan du liksågodt bruke noen slike: http://microplex.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=43901 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå