Grøt Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hallo.. Har et problem med nettlesere og innlogging på msn/steam. Når jeg er på nettlesere (Opra,Firefox,IE) så går nette sakte, tar lang tid og åpne siden. Har prøvd og pinget vg.no og fått grei ping der. og nette på spill går greit. Er bare når jeg er på nettlesere eller logger inn på Msn/Steam. Har prøvd og instalert drivere på nytt, det funket da i ca 1dag så ble det dårlig igjen. Så jeg tenkte det var på tide og formatere pcen og se om det funket da, Men neida går enda sakte. Lurer på om noen her vet hva det kan være, og hvordan jeg kan fikse det? kan det være nettverkskortet som er gådd tilfaens? - Grøt Endret 14. november 2008 av Grøt Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Prøv å sette statisk DNS på datamaskinen din: 195.159.0.100 Lenke til kommentar
Grøt Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Hvordan gjør jeg det? : ) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 http://la7dfa.com/hw-no.html#ip Lenke til kommentar
Grøt Skrevet 19. november 2008 Forfatter Del Skrevet 19. november 2008 Dette funket ikke : ( Gjor akuratt som på siden, bare med min info da ;p Noen ide om va det kan være? Har andre marskiner som bruker samme nett, og de funker det helt fint hos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå