Bister Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Topic sier vel det meste List opp spillene du har og si hvilke som er favoritten, gjerne med en begrunnelse Får starte jeg da: Spill: Fifa 09 Fifa Street Burnout Paradise Guitar Hero III: Legends of Rock Guitar Hero: Aerosmith The Simpsons Game Favoritten er Fifa 09, grunnen er vel stort sett fordi jeg elsker spillene og fotball er hovedinteressen. Så hva er deres favoritt i samlingen? Endret 14. november 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 EA Skate GTA IV Burnout Paradise Guitar Hero III Motorstorm Tony Hawk's Proving Ground Må nok kåre EA Skate til favoritten, med GTA IV tett innpå. Dette er fordi jeg elsker skateboarding og alt ved det! Herlig sport! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Gears of wa....nei eg meiner...uncharted.. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 EA Skate GTA IV NHL 09 Fifa 09 Tony Hawk's Proving Ground Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Metal Gear Solid 4 GTA IV Uncharted LEGO Indiana Jones Call of Duty 4 Buzz! Quiz TV The Orange Box Ratchet and Clank: Tools of Destruction (Har også hatt Skate og Assassin's Creed, men de er solgt...) Favoritten er selvsagt MGS4 ^^ Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Resistance: Fall of Man Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas The Godfather: The Don's Edition The Elder Scrolls IV: Oblivion Devil May Cry 4 Burnout Paradise Mercenaries 2: World in Flames Call of Duty 4: Modern Warfare Grand Theft Auto 4 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Assassin's Creed Far Cry 2 Battlefield: Bad Company LittleBigPlanet Mirror's Edge Til tross for at MGS4 er blitt spilt relativt lite, så er det nok favorittspillet mitt så langt. Det er nok en av de beste spillene som er laget mener nå jeg. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 LittleBIGPlanet Uncharted: Drakes Fortune Guitar Hero III Warhawk Skate BF: Bad Company GTA IV GRiD Stranglehold The Eye Of Judgement Folklore Resistance: FOM Assassins Creed GT5: Prologe Army Of Two Singstar Fifa 08 Beste spillet? Må være GTA IV. Er det spillet jeg har brukt mest tid på. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Metal Gear Solid 4 Grand Theft Auto IV Ratchet and Clank: Tools of Destruction Assassin's Creed LittleBigPlanet Wipeout HD Geon Tekken DR: Online Favoritten er nok MGS4 må jeg si. Som flere så mener jeg nok at dette er ganske høyt oppe på listen over mine favorittspill gjennom tidene. Endret 15. november 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 littlebigplanet GTA4 Fallout3 Metal gear solid4 ratchet&clank lego star wars lego indiana jones buzz Assassins Creed Uncharted Restistance Motorstorm Star wars: TFU Guitar Hero 3 Gran turismo Mirrors edge heavenly sword Wipeout HD + en haug småspill og playstation 2 spill som jeg spiller på ps3en Favorittspillene er Metal Gear Solid4 og Fallout3.. skal sies at jeg har spillt gjennom fallout3 på pc og ikke konsoll, men eier det nå på ps3, og det er et fantastisk spill. Mgs4 er også rett og slett et mesterverk.. Lenke til kommentar
Parson Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Metal Gear Solid 4 - Guns of the Patriots Devil May Cry 4 Soul Calibur IV Motorstorm Madden NFL 09 Ninja Gaiden Sigma Burnout Paradise GT5 Prologue 20-års jubilanten Madden 09 er unektelig favoritten. Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 MGS4 Wipeout HD Echochrome mgs4 er grunnen for at jeg kjøpte ps3 og det er favoritten kommer flere spill på lista etterhvert. Neste blir Star Wars: Force Unleached da jeg ikke har tatt meg tid til og skaffe dette enda... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Smått med spill til PS3, men det har sine grunner. Motorstorm Uncharted Wipeout HD Warhawk The Simpsons MGS4 SOCOM (kun testet dette noen få timer når det var eit ødelagt spill) GT5p Fall of Man Soul Calibur 4 MGS4 er heilt klart spillet som penetrerte hjertet mitt, akkurat som forventet. Uncharted infridde også til de grader, men pga. eg liker MGS serien så godt så rusler Snake & Co avgårde med pokalen Endret 15. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Uncharted Ratchet and clank assassin's creed singstar motorstorm motorstorm: pacific rift GTA 4 wipeout HD tekken 5 super stardust HD r&c: quest for booty pain mega man 9 fifa 09 littlebigplanet army of two pirates of the caribean saints row 2 resistance fom Heavenly sword orange box Uten tvil saints row 2 jeg har hatt mest moro med. Endret 15. november 2008 av Alinoe Lenke til kommentar
Whigga Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Sykt mange spill folk hadde her da , trudde jeg hadde mange spill . Burnout Paradise Fallout 3 Uncharted Wipout HD Tekken 5 GTAIV MGS4 Assanssins Creed Favoritten hittil tror jeg er GTAIV med Fallout3 rett bak, har dog ennå ikke fått spilt MGS, så tror det kan ta over tronen kjapt Endret 15. november 2008 av Whigga Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Skal vise The simpsons game GTA4 COD4 Tekken5 DR Super Stardust HD Pixeljunk monsters Rolo loco (?) 1942 Ramparts GT5p Favorittne er foreløpig Super stardust HD...er iallefall det jeg har brukt mest tid på Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 MGS4 CoD4 NeedForSpeed Pro street Asassins Creed Little Big Planet Burnout Paradise Battlefield Bad Company SuperStardust HD Wipeout HD Pixlejunk Monsters Pixeljunk Eden MGS4 er helt klart favoritten, selv om Little Big Planet er en sterk andreplass. Lenke til kommentar
zuperhans Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Burnout Paradise Guitar Hero III: Legends of Rock GTA IV Metal Gear Solid 4 Uncharted Ratchet and Clank: Tools of Destruction Resistance: Fall of Man Mercenaries 2: World in Flames Battlefield: Bad Company LittleBigPlanet Army of two Dynasty warriors 6 Soul Calibur IV Ninja Gaiden sigma stuntman ignition star wars force unleashed Viking: battle for Asgard Av alle desse så har eg kost meg mest med Uncharted drake's fortune Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 assasins creed army of two resistance motorstorm fifa08 fifa09 gta4 cod4 uefa08 littlebigplanet - favoritten er nok littlebigplanet. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) The Orange Box Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Splinter Cell Double Agent Resistance Fall of Man Resistance 2 Skate Gran Turismo 5 Prologue Ratchet & Clank: Tools of Destruction The Elder Scrolls IV: Oblivion + Shivering Isles Fallout 3 Bioshock Mirror`s Edge GTA IV LittleBigPlanet Uncharted: Drakes Fortune Colin McRae Dirt The Darkness Motorstorm Burnout Paradise WipEout HD Saints Row 2 Assassin`s Creed Call of Duty 4 Metal Gear Solid 4 Warhawk Super Stardust HD Flow LocoRoco Cocoreccho + diverse andre PSN-spill som aldri blir spilt. Klarer ikke finne en favoritt men hvis antall timer lagt ned er noe å gå etter er nok Warhawk en vinner. Uncharted er definitivt den største overraskelsen. Fantastisk spill. Mest skuffende var Cod4 MGS4 og Saints Row 2. Best valuta for pengene er Den Oransje Boksen. Endret 15. november 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Uncharted Fifa 09 Fifa 08 Motorstorm Sonic Bournout Paradise Ridge Racer 7 MGS4 Stuntman Ignition Fifa Street Buzz + 7-8 PSN spill... Favoritten er helt klart Uncharted.Utrolig spill som eg ikke kunne legge fra meg før ALT var unnagjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå