JuC1y Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, jeg har lyst til å kjøpe hår gelen Gatsby... men jeg finner den ingen steder i oslo:( vet dere om noen steder? Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Edit: !! Vet ikke Endret 14. november 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Seriøst? Kjøpe hår gele gjennom ebay er jo bare dumt.. Du må vel ikke akkurat ha den gelen eller? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du kjøper ikke gatsby fra ebay. Link Vet ikke om det er den du skal ha, men du kan jo enkelt høre med de som jobber i butikken. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg ser ikke helt pointet, er det så forbanna bra i forhold til alt annet man kan få tak i i Norge? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Vet, megateit å kjøpe hårgele fra Ebay. Snart skal du vel kjøpe dasspapir og tannkrem derfra også? Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vet, megateit å kjøpe hårgele fra Ebay. Snart skal du vel kjøpe dasspapir og tannkrem derfra også? Hva er teit med det? Får man det man vil ha så er det vel samma faen. Har bestilt diverse parfymer og slikt derfra selv blant annet, big deal? Koster ikke noe mer i frakt derfra enn det gjør i Norge uansett Lenke til kommentar
Gatsby Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Om det er noe interesse av tilgang til Gatsby forskjellige hår produkter er det bare å ta kontakt med meg. det er også en gatsby gruppe for norske folk på facebook sjekk ut. Gatsby Norway heter den. Mvh Brede G. Larsen Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Om det er noe interesse av tilgang til Gatsby forskjellige hår produkter er det bare å ta kontakt med meg.det er også en gatsby gruppe for norske folk på facebook sjekk ut. Gatsby Norway heter den. Mvh Brede G. Larsen Mener du at du kan impotere Gatsby til Norge for å så selge vidre? Det hadde vært kjempeflott fordi jeg vil ha extremtsveis Jeg prøver nå men Renatien holder ikke så lenge :/ Lenke til kommentar
radalf Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Du kjøper ikke gatsby fra ebay. Link Vet ikke om det er den du skal ha, men du kan jo enkelt høre med de som jobber i butikken. HVOFOR kjøper du ikke Gatsby fra eBay? Fordi han sier det. Han er sjefen Lenke til kommentar
diskusjonscrub Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) neo-tokyo.no selger gatsby og gatsby.jigsy.com EDIT: Sistnevnte har ikke startet buisniss enda! Endret 28. mai 2011 av Blah!! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Tror ikke Sepirose lurer på det lenger nå, flere år etter at h*n spurte. Bra bump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå