Gå til innhold

DAGBLADET.no -> reklame over styr

xcyber

Anbefalte innlegg

Man må virkelig undres noen ganger på hvem som driver dagbladet.. en gjeng med idioter?

Etter over ett par år med mere og mere reklame på siden til dagbladet (spesielt videosnutter) så skulle man tro de skjønte at dette ikke var en god ide da flere har klaget tidligere, men.. neida! vi pøser på med mere reklame folkens! kjør på med så mye reklame dere greier! gjærne samme reklame 10 ganger på rad! gjør det.. please!

Tidligere kjøpte jeg papirutgaven og leste gjærne dagbladet på nettet etter jobb, men nå gidder jeg jaggu ikke kjøpe papirutgaven eller lese mere av dagbladet.no når de har slike amatørnisser som sitter å lager websiden og fucker hele greia opp med all den reklamen!

Jeg håper virkelig... -- at Dere blir den neste bedriften som går konkurs!!

ps.. hvis noen i dagbladet leser dette!

i 1999 så hadde dere denne "ironiske" artikkelen http://www.dagbladet.no/pds/1999/12/08/185499.html

Det er jo ikke uten grunn at halve norge har registrert seg MOT å få uadressert reklame hjem.. det skulle gjelde dagbladet.no også! De som vil ha reklame kan klikke på en knapp så de blir spammet ned.. og de som ikke vil se reklame kan gå inn på siden uten å bli irritert!

Vet ikke hvor mange som har registrert seg mot uadressert reklame per dags dato men i 2002 så var det nesten 300.000 som hadde gjort det (burde vel være over millionen i dag)..

http://www.digi.no/php/art.php?id=66954

Så det er vel idiotisk å tro at noen vil ha den jævla reklamen deres dagbladet.no eller hva

Vel... for meg kan dere gjøre hva dere vil! jeg kommer ikke til å savne dere så mye etter de siste årene med SPAM!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for lista.

Har Ubuntu på bærbaren med FX og Flash v10.

Dagbla går faen ikke ann og surfe på.

Men i windows går det fint. Jaja. Thats life med ubuntu...

Når jeg blar nedover henger reklamen i ei stund på posisjonen før den farer til den nye...

Tips: NoScript...

Endret av Lord Grÿllwotth
Lenke til kommentar

Hei gutter og jenter.

Jeg må få nevne at programmet SiteAdvisor fra McAfee er annbefalt på det sterkeste. Dette øker sikkerheten din på nettet.

Når du søker etter noe på nettet kommer Siteadvisor til og fortelle deg om sidene som dukker opp, røde sider burde man holde seg unna. Men leser man hvorfor den er rød så kan du sikkert finne ut at det du skal gjøre på den siden er trygt.

Email ID kan også hjelpe deg fra falske emails fra feks PayPal, Ebay og lignende. Det finnes 2 versjoner. Nettversjon og for Outlook, man kan installere begge.

Virker på Gmail og Hotmail og sikkert andre epostlevrandører på nettet.

http://www.siteadvisor.com/

http://us.trendmicro.com/us/products/perso...rvices/emailID/

Edit: La til litt politisk korrekt hilsning + linker...

Lenke til kommentar

Synd for deg Ingolf. Den gjør ingenting på PC'n.

Det er en pluggin for Nettlesere.

Hvorfor DU ikke vill ha den på maskinen din er ditt problem. Men den holder deg unna sider man IKKE skal gå inn på.

Ta en kjapp søk etter "Free Screensavers" på google, hva skjer hvis du har McAfee Siteadvisor som PLUGGIN???? Du får se at noen/mange sidene søket har resultert, inneholder Malware....

Lenke til kommentar

Virker IKKE SOM UAC. Du blir bare advart skikkelig når siden inneholder garantert Malware.

Jeg kan gå på Gule og Grønne uten advarsel.

Jeg har ikke vært innom noen røde. Men husker i fra før av at noen spessielle røde sider blir man sperret før man kommer inn...

Må trykke Ok osv.

Det er jo for faen en god måte og hjelpe folk på.

Edit: Surfer du bare på VG og Dagbla er det jo ikke noe farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...