RonM Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei Jeg har et Nvidia Quadro FX 1500 skjermkort og en BenQ 20" satt opp med 1650x1050. Dette har fungert utmerket i flere år. Nå har jeg kjøpt en BenQ G2400W og koblet denne til istedenfor 20". Jeg har benyttet samme kabel og powerkabel. Men alt jeg får på 24" er 'Out of range'. Uansett hva jeg gjør får jeg ikke opp bilde. Nedtur... Hva kan dette skyldes? Vanligvis betyr vel dette at oppløsning eller frekvens ikke matcher skjermen, men hvordan få satt dette opp riktig (uten bilde på skjermen ) Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hei Jeg har et Nvidia Quadro FX 1500 skjermkort og en BenQ 20" satt opp med 1650x1050. Dette har fungert utmerket i flere år. Nå har jeg kjøpt en BenQ G2400W og koblet denne til istedenfor 20". Jeg har benyttet samme kabel og powerkabel. Men alt jeg får på 24" er 'Out of range'. Uansett hva jeg gjør får jeg ikke opp bilde. Nedtur... Hva kan dette skyldes? Vanligvis betyr vel dette at oppløsning eller frekvens ikke matcher skjermen, men hvordan få satt dette opp riktig (uten bilde på skjermen ) Det er laget en egen tråd for denne skjermen! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=883502 Lenke til kommentar
RonM Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Takk skal du ha. Jeg fant et hint langt ute i den diskusjonen. Jeg løste dette ved å koble G2400W til den andre DVI utgangen på kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå