Fakeor Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny 32" flatskjerm TV(Teco). Prøvde å koble den opp til PC'n med vanlige VGA kabler. Fikk meldingen "No Support" og det er der jeg sitter fast. Trudde det ikke trengte mer til enn en VGA kabel fra PC til TV. Jeg har en nVidia GeForce 9800 GTX, med dobbel DVI utgang(bruker VGA overgang) og S-Video utgang. Burde ikke VGA - VGA fungere? Hvilke kabler burde jeg bruke for best mulig bilde på TV skjermen? Burde jeg skaffe en DVI - HDMI kabel? Takk for svar. Lenke til kommentar
espenae Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Har nettopp kjøpt meg en ny 32" flatskjerm TV(Teco). Prøvde å koble den opp til PC'n med vanlige VGA kabler. Fikk meldingen "No Support" og det er der jeg sitter fast. Trudde det ikke trengte mer til enn en VGA kabel fra PC til TV. Jeg har en nVidia GeForce 9800 GTX, med dobbel DVI utgang(bruker VGA overgang) og S-Video utgang. Burde ikke VGA - VGA fungere? Hvilke kabler burde jeg bruke for best mulig bilde på TV skjermen? Burde jeg skaffe en DVI - HDMI kabel? Takk for svar. HDMI kabel skulle fungere på alle nye pc'er og tv'er. det enste minuset det er at de er dyr for å være en kabel! Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kansje du skulle gå inn på innstillingene på skjermkortet og konfigurere så du finner tvn din Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Husk å sjekk at du kjører en oppløsning som TV'n støtter, hvis du har en laaang vga kabel så kanskje du må gå ned enda litt mere på oppløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå