Spiff Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Ode til anarkiet Vi hadde en gang en oljeplattform og gjett om den var enorm Den fungerte som en kjemperake som rakte grådig av havets oljekake uten at vi ga noe tilbake Jo foresten det gjorde vi store skyer med griseri Bin Laden ville gjøre noe med det han tok første fly og styrtet ned Han sa: "Allahs gode ting er tre!" så to andre fly fulgte med Det var Tommy og Tigern som kom i hver sin boeng slik at alle skulle skjønne deres poeng Sammen styrtet de kapitalistenes makter siden anarkister ikke inngår pakter Og når enden er god er himmelen blå nå har vi bare naturen igjen, vi fattige små kom med dine lyriske innslag Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Jeg har regnet ut den gjennomsnittlige meningen med livet Jeg samlet opp forskjellige meninger i klassen sån som 42, hest, drap og slikt la forslagene sammen, delte på antall forslag og svaret poppet inn i hodet på meg..... kverulere.... (jeg er ikke ansvarlig for eventuelle selvmord denne tråden kan forårsake) Edit: Feiga ut med en edit nå? Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 jepp.... det var kanskje ikke så genialt likevel ...men Diktet mitt er litt bedre Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 2. april 2003 Forfatter Del Skrevet 2. april 2003 vel... er det bare jeg som har dikt å komme med!? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 jepp.... det var kanskje ikke så genialt likevel ...men Diktet mitt er litt bedre Synes det er helt elendig jeg.. Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 Jeg virker å være en av de kronisk misforståtte geniene... Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Jeg virker å være en av de kronisk misforståtte geniene... Kan nok tyde på det ja Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 3. april 2003 Forfatter Del Skrevet 3. april 2003 men jeg vil stadig høre andre, ikke fult så misfortståtte poeter, sine innslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå