Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Prøver og bytte boot screen bilde i Ubuntu 8.10 Intrepid. Problemet er at når jeg bytter så får jeg bare opp masse tekst istede for bildet. (boot screen der hvor du ser ubuntu og loading baren jeg tenker på) Jeg har lest rundt på forskjellige steder og høres ut som feilen kan være 2 ting. 1: Det er vist en bug i usplash som gjør at det ikke er mulig og bytte boot screen bilde. 2: Man må skrive om source koden til Usplash theme (.so fil) til kjernen til Ubuntu 8.10 Intrepid. Ting jeg har prøvd Har prøvd og innstalere et program som het splashy og da fikk jeg endret boot screen men da får jeg ikke brukt boot bilde jeg ønsker, og jeg fikk heller ikke opp boot texten. Bruker Startup manager for og bytte splash screen og få opp text under boot med usplash innstallert. Dette er guiden jeg prøvde og bruke men jeg fikk ikke til og få boot screenen til og fungere da heller. guide for og skrive usplash Source koden ligger der så kanskje noen kan hjelpe meg boot screenen jeg vil bruke Edit: endret topic Tusen takk for all hjelp Mvh donnieakalefty Endret 18. november 2008 av Slettet-wtZtqAvs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå