Zarfax Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) En gang her i forrige uke bare forsvant bakggrunnen min på pc-en og erstattet av et active desktop.. Har gjort altsom står der men det hjelper selvfølgelig ikke. (Sikkert 50% av klassen min har samme problem). Er bare ett lite problem men er litt irriterende Noen som kjenner problemet eller vet hva jeg kan gjøre? ^^ (er ikke på skole pc-en nå så jeg gidder ikke å skrive ned feilmeldingen etter at jeg trykker "gjenopprett Active Desktop". Oops, satte denne feil sted, så bare rundt på internett delen. Hvordan kan jeg flytte den? Endret 14. november 2008 av Zarfax Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Mener og huske at jeg hadde samma problem for lenge siden ... hjalp og skifte bakgrunns-bilde 1 gang [men en tankevekker=mitt problem stammet fra ett virus..] og... trur bare moderator's kan flytte threads Endret 14. november 2008 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 Men var du admin på pcen da? Har nemlig ikke rettigheter til å skifte bakgrunnsbilde... Har ikke prøvd engang, så det var bare standaren av bakgrunnsbildet som forsvant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå