sitronape Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Hei, Jeg er på utkikk etter en ny bærbar pc som i hovedsak skal brukes til nettsurfing. Ønsker at den kan holde noen år, og vil gjerne at den har 2gb RAM. Skjermstørrelsen må være 15" og prisen må maksimum være 4000,-. Har ikke lyst på en alt for tung bærbar, men de fleste i denne kategorien veier vel omtrent det samme? Webkamera er pluss, men ikke et must. Harddiskstørrelse er ikke så nøye. Jeg lurer på om det er noen her som har en bærbar å anbefale som passer til disse kriteriene? :-) Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Lenovo N200 Kjøper denne om du er ute etter litt kvalitet Fujitsu-Siemens Esprimo V5535 T2390 ikke så fryktelig mange alternativer til den prisen med 15" skjerm. Endret 14. november 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
sitronape Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 Takk for svar :-) Lenovo'en så grei ut den egentlig. Kom over denne når jeg søkte litt: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=99042 Er denne brukbar? Eller er Lenovoen mye bedre? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Lenovo kom med en erstatter for N200 nå (N500). Har N200 selv og er strålende fornøyd HW.no har en test av N200 om du søker! Lenke til kommentar
sitronape Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Synes det så ut som om Lenvo N200 har webkamera ut i fra bildene, men kan ikke se det på spesifikasjonene. Da regner jeg med at den ikke har det? Ut i fra den testen på HW.no så står det at den har webkamera, men på komplett stod det at spesifikasjonene kunne variere ut i fra de som var i testen. Noen som har peiling? :-) Endret 14. november 2008 av sitronape Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er ikke veldi pc-proff men har hørt at Dell har veldig mye bedre hardware enn mange andre merker. HP sier at det er 4 gb RAM men så putter de inn de tregeste RSM brikkene man før mens Dell putter inn noe som er raskere. Har selv aldri brukt noe annet enn del og det har veldig god kvalitet. Har desverre ikke tid til og finne noe modell nå men ta en titt på dell.com Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ThinkPad kommer i hvertfall ikke med webcam. Derimot har de et led-lys på samme plass, som lyser opp tastaturet. Men på bilde så det unektelig ut som et webcam ja. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 ThinkPad kommer i hvertfall ikke med webcam.Derimot har de et led-lys på samme plass, som lyser opp tastaturet. Men på bilde så det unektelig ut som et webcam ja. En del thinkpads, og lenovo n200, kommer med webcam. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Min N200 har ikke webcam, tror det spørs hvilken type N200 du kjøper, min er 0769. Jeg ville anbefalt deg å vurdere den nye Lenovo N500, den har mulighet for webcam også Om den blir for dyr er N200 fortsatt et meget godt valg, bruker min til nettsurfing og div annet småtteriteter og fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
sitronape Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 takk for anbefalinger :-) Det ble denne Lenovo N200'en, regner med den blir sendt av gårde om mandagen! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå