Gå til innhold

Ny bærbar til "surfing og sånt"

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er på utkikk etter en ny bærbar pc som i hovedsak skal brukes til nettsurfing.

Ønsker at den kan holde noen år, og vil gjerne at den har 2gb RAM. Skjermstørrelsen må være 15" og prisen må maksimum være 4000,-. Har ikke lyst på en alt for tung bærbar, men de fleste i denne kategorien veier vel omtrent det samme?

Webkamera er pluss, men ikke et must.

Harddiskstørrelse er ikke så nøye.

Jeg lurer på om det er noen her som har en bærbar å anbefale som passer til disse kriteriene? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det så ut som om Lenvo N200 har webkamera ut i fra bildene, men kan ikke se det på spesifikasjonene. Da regner jeg med at den ikke har det?

Ut i fra den testen på HW.no så står det at den har webkamera, men på komplett stod det at spesifikasjonene kunne variere ut i fra de som var i testen. Noen som har peiling? :-)

Endret av sitronape
Lenke til kommentar

Er ikke veldi pc-proff men har hørt at Dell har veldig mye bedre hardware enn mange andre merker. HP sier at det er 4 gb RAM men så putter de inn de tregeste RSM brikkene man før mens Dell putter inn noe som er raskere. Har selv aldri brukt noe annet enn del og det har veldig god kvalitet. Har desverre ikke tid til og finne noe modell nå men ta en titt på dell.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...