Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sinnsyk Treg ADSL med Telenor!

Anbefalte innlegg

Dette må være en dårlig aprilsnarr fra TELENOR...

Rundt starten av denne måneden ble min 1024kbit linje strupa til rundt 50-60 kbit.. Det er 30 giga sperre, men det er uaktuelt at den er runda.

Snakket med kundeservice, de så ingenting galt med abbonementet, så de sendte en feilmelding.

Noen andre med problemer i Lillehammer området?

Kan det være noe møkk med NIC eller OS? Linjer kan da ikke bare bli strupa slikt fra klientside? -Det må vel være feil på linja?

ARGH disse dagene trekker jeg fra adsl regninga :evil::evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ngt

Offtopic : Meget behjelpelig svar. :roll: Sikker på at han kan få NGT i området han bor da?

Er enig i at NGT er ett bedre valg, men nå har han nå Telenor, og da trenger han hjelp til å løse problemet...

Ontopic : Hvis ikke Telenor kundeservice kan hjelpe deg så må det jo være noe galt med linja ett sted. De har sikkert folk som sjekker sånt etterhvert som feilmeldingene kommer inn. Så du får bare ta det med ro ett par dager. Hjelper det ikke, så får du bare mase til de gjør noe.

Lenke til kommentar
ngt

Ja, gratulerer med nok et IMBESILT innlegg din sokk

Ja, jeg kan få Ngt. Men man har en slik kjekk sak som heter bindingstid.

Dessuten koster Telenor mindre med borettslagrabatt. (Hvis jeg skal ha 1024kbit, that is)

Afseth: Tro meg, jeg skal mase ja. :grumpy: Får stygge minner fra ISDN-tortur dagene..

Lenke til kommentar
ngt

Ja, gratulerer med nok et IMBESILT innlegg din sokk

Ja, jeg kan få Ngt. Men man har en slik kjekk sak som heter bindingstid.

Dessuten koster Telenor mindre med borettslagrabatt. (Hvis jeg skal ha 1024kbit, that is)

Afseth: Tro meg, jeg skal mase ja. :grumpy: Får stygge minner fra ISDN-tortur dagene..

ISDN...hvor ble det av bredbåndet mitt?. Vente lenge... leeenge. tenke seg isdn... isdnisdnisdnisdnisndndiindsni ÆÆÆ HJELP MEG!!!!!!! (takk Gud, det var bare ett mareritt... jeg har fortsatt godlinja med 2mbit fra NGT :woot: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...