ice eightynine Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Hei! Vi driver med semester oppgave og håper så mange som mulig vil ta seg tid til å svare. Tusen hjertelig takk på forhånd til alle som svarer _________________________________________________________ SPØRREUNDERSØKELSE H&M Kjønn: ? Alder: ? 1) Vet du at Hennes & Mauritz i de siste årene har samarbeidet med kente designere og kjendiser som blant annet Roberto Cavalli, Viktor & Rolf, Rei Kawakubo, Madonna og Kylie Minogue? 2) Har dette på noen måte påvirket dine kjøp av klær osv.? (Dvs, har du handlet mer eller mindre i H&M) 3) Hvis ja, i hvor stor grad? liten - mindre - normal - stor - større 4) Hvorfor har det påvirket dine kjøp? eightynine Endret 14. november 2008 av ice eightynine Lenke til kommentar
marvol Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 Kjønn: Mann Alder: 17 1) Ja, har fått med meg det . 2) Nei, egentlig ikke, har stor sett handlet tilleggsplagg på H&M.. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Kjønn: Mann Alder: 16 1) Ja 2)Nei Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. november 2008 Rapporter Del Skrevet 15. november 2008 Kjønn: Mann Alder: 13 1)nei 2)nei Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Kjønn: Mann Alder: 18 1)Jepp. 2) Nei, designer har egentlig ikke så mye å si, bare så lenge det ser bra ut på meg. Endret 16. november 2008 av Fibber Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. november 2008 Rapporter Del Skrevet 16. november 2008 Kjønn: Mann Alder: 17 år 1. Ja, det var jeg klar over. 2. Ja/nei. Har ikke påvirket kjøpene mine noe særlig, har som oftest handlet tilleggsplagg der, men i det siste har de fått inn en del plagg som er ganske fine og jeg er innom der betydeligere oftere nå. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Jeg er helt enig med Henrik C. Kjønn: Mann Alder: 22 år 1. Ja, det var jeg klar over. 2. Ja/nei. Har ikke påvirket kjøpene mine noe særlig, har som oftest handlet tilleggsplagg der, men i det siste har de fått inn en del plagg som er ganske fine og jeg er innom der betydeligere oftere nå. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 SPØRREUNDERSØKELSE H&M Kjønn: Mann Alder: 15 1) Ja, det vet jeg. 2) Nei, på ingen måte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. november 2008 Rapporter Del Skrevet 18. november 2008 Kjønn: Mann Alder: 18 år 1. Ja. 2. Nei. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 Gutt 19år, 10måneder, 17dager Ja Ja Stor Handler ytterst lite på HM, og da bortsett fra noen basisplagg plukker jeg med meg det jeg finner interresangt av div. designere, rett å slett bare for å ha i skapet. Samler litt på diverse designerplagg, så derfor er HM colabene en åpenlys handel. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. november 2008 Rapporter Del Skrevet 19. november 2008 1) Ja 2) nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå